.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آدم ربایی نافرجام دختر ۱۳ ساله در قائم شهر
فرمانده انتظامی مازندران از وقوع آدم ربایی نافرجام دختر ۱۳ ساله در شهرستان قائم شهر خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، سردار مرتضی میرزایی گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع آدم ربایی در شهرستان قائم شهر با توجه به حساسیت موضوع، مراتب در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان و پلیس‌های تخصصی استان قرار گرفت.

او می‌گوید: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات اولیه مشخص شد، آدم ربایان که دو نفر هستند با یک خودروی سواری پراید، دختر ۱۳ ساله‌ای را از درب منزلش ربوده و طی تماس تلفنی با پدرش درخواست ۲ هزار سکه طلا کردند.

به گفته فرمانده انتظامی مازندرانکارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات از خانواده دختر ربوده شده و با استفاده از شگرد‌های خاص پلیسی، رد خودروی گروگانگیران را در محور " قائم شهر- ساری" شناسایی کردند.

او می‌گوید: با اجرای طرح کنترل محور‌های مواصلاتی، خودروی آدم ربایان در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه متوقف و متهمان در کمتر از ۳ ساعت دستگیر شدند.

به گفته میرزایی در این عملیات پلیسی، دختر ۱۳ ساله صحیح و سالم از دست آدم ربایان رها و به آغوش خانواده بازگشت و متهم اصلی پرونده در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس، لب به اعتراف گشود و به بزه انتسابی با انگیزه مالی اقرار کرد.

متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی، تحویل مرجع قضائی شد.

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.726 seconds.