.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حکم تولیت آستان قدس رضوی
یک مازندرانی رئيس مركز بازرسي و حسابرسی داخلی آستان قدس رضوی شد
شمال نیوز: تولیت آستان قدس رضوی با صدور حکمی، «حسينعلي احمدي گرجي» را به ریاست مركز بازرسي و حسابرسي داخلي آستان قدس رضوي منصوب کرد.
یک مازندرانی رئيس مركز بازرسي و حسابرسی داخلی آستان قدس رضوی شد

به گزارش شمال نیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین احمد مروی در حکم انتصاب رئیس جدید مرکز بازرسی و حسابرسی آستان قدس رضوی، بر ضرورت پیگیری ماموریت‌ها و وظایف‌ مرکز بازرسی و حسابرسی این آستان در هشت محور تاکید کرده است که از آن جمله می‌توان به «نظارت دقیق و مستمر به منظور حمایت و صیانت از سرمایه‌های موقوفاتی، مالی، فیزیکی و اجتماعی» در تمامی سازمان‌ها، بنیادها و شرکتهای زیرمجموعه آستان قدس رضوی اشاره کرد. نظارت بر اجرای سیاست‌های کلان ابلاغی و اتخاذ تدابیر و رویکرد پیشگیرانه در بروز هرگونه تخلف و نارسایی در این مجموعه، از دیگر ماموریت‌های محوله به رئیس جدید مرکز بازرسی و حسابرسی داخلی آستان قدس رضوی است.

 

حسينعلي احمدي گرجي دارای مدرک دكتراي مديريت استرات‍‍‍‍‍‍‍‍ژيك از دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی است. 

 

وی سوابق علمی و اجرایی متعددی در کارنامه دارد که بخش عمده آن مربوط به ایفای مسئولیت در سازمان بازرسی کل کشور بوده و آخرین آن، ریاست مرکز نظارت همگانی و رسیدگی به شکایات مردمی این سازمان بوده است. وی همچنین دارای مقالات و تالیفات متعددی است.

  

گفتنی است، پیش از این مصطفی فیضی ریاست مرکز بازرسی و حسابرسی داخلی آستان قدس رضوی را بر عهده داشت که هم اکنون به‌ عنوان مدیر عالی حرم مطهر رضوی مشغول به خدمت در این آستان ملکوتی است


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.825 seconds.