.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بهره‌گیری از تکنولوژی نوین نقشه‌برداری در معادن
معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صمت مازندران از تجهیز این اداره کل در بهره گیری از تکنولوژی نوین نقشه برداری خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، عباس عبدی گفت:اداره کل صمت مازندران به منظور نظارت دقیق بر عملیات معادن روباز در جهت کنترل عملیات معدنکاران به لحاظ اصول فنی و ایمنی در معادن، نقشه برداری توپوگرافی، تعیین حجم، صحت سنجی اطلاعات ارائه شده و مواردی دیگر در این حوزه اقدام به خرید تجهیزات نقشه برداری با تکنولوژی نوین فتوگرامتری شامل کرده تا بتواند نظارت دقیق تری را بر عملکرد معدنکاران روباز استان داشته باشد.

در گذشته به استناد ماده ۵۱ آیین نامه اجرایی، مبنی بر خود اظهاری بهره بردار در تعیین میزان برداشت واقعی از معادن و تائید آن توسط مسئول فنی، حقوق دولتی را مشخص و از بهره برداران معادن دریافت می‌کرد.

به گفته عبدی ماده معدنی انفال بوده و یکی از مهمترین وظایف اداره کل صنعت، معدن و تجارت دریافت حقوق دولتی معادن براساس میزان برداشت واقعی معادن از کوه است.

او می‌گوید: در این راستا از ابتدای سال ۹۹، اجرای طرح نقشه برداری احجام از عرصه‌ای عملیاتی (جبهه کار) معادن روباز در دستور کار این معاونت قرار گرفت.

به گفته عبدی ثمره این طرح افزایش چشمگیر مبالغ دریافتی حقوق دولتی در استان بوده است که نسبت به سال قبل ۱۳۸ درصد رشد داشته است.

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.13 seconds.