.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جذب نخبگان پزشکی برای جلوگیری از فرار مغز‌ها
معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت از لزوم جذب نخبگان پزشکی برای جلوگیری از فرار مغز‌ها خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، دکتر پناهی در سفر یکروزه به دانشگاه علوم پزشکی بابل، گفت: باید به نیروی انسانی بها داد و نخبگان رشته‌های مختلف پزشکی را جذب کرد تا فرار مغز‌ها اتفاق نیفتد.

او می‌گوید: یکی از مأموریت‌های جدی وزارت بهداشت تولید دانش، ایجاد قدرت در حوزه دانش و مراکز تحقیقاتی بوده و برنامه‌های تحول به دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور ارسال‌شده که مراکز تحقیقاتی باید جهت‌دار شود.

به گفته پناهی این مراکز تحقیقاتی باید پاسخگو و در زمینه‌ی حل مسئله در راستای نیاز مردم فعالیت کنند.

او می‌گوید: ۸۰۰ مرکز تحقیقات، ۲۵ شبکه تحقیقات، ۲۰۰ مرکز تحقیقات در حوزه بهداشت و ۳۰۰ مرکز تحقیقات در حوزه سلامت مشغول فعالیت می‌باشند.

به گفته پناهی دانشگاه نسل چهارم در حیطه اجتماعی و مردم، نیاز‌های جامعه را بررسی کرده و متناسب با نیاز جامعه دنبال حل مسئله خواهد بود و مردم در حال حاضر در حوزه سلامت به ما نیاز دارند.

او می‌گوید: شعار سال، تأکید بر توسعه شرکت دانش‌بنیان است و تمامی مشکلات حوزه شعار سال در کارگروه‌های معاونین پژوهشی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور مورد بررسی قرار گرفته و برای هر یک از این مشکلات راهکار‌هایی مصوب شده که در نشست روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در خزر آباد مورد تصویب قرار خواهیم داد.

به گفته معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت برای یافتن راهکار‌هایی برای افزایش اثرگذاری طرح‌های تحقیقاتی، کارگروهی ایجاد کردیم تا تحقیقات را به سمت حل مشکلات جامعه هدایت کنیم.

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.106 seconds.