.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سردار سلامی: میدان جنگ امروز شکست دادن دشمن در جنگ اقتصادی است
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حسینیه عاشقان ثارالله شهرستان گرگان گفت: ملت بزرگ ایران با سربلندی ایستاده است و دشمن نیز بیش از هر زمانی در این ۴۰ سال گذشته ضعیف‌تر و ایران اسلامی از هر زمانی مقتدرتر است ....
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حسینیه عاشقان ثارالله شهرستان گرگان گفت: ملت بزرگ ایران با سربلندی ایستاده است و دشمن نیز بیش از هر زمانی در این ۴۰ سال گذشته ضعیف‌تر و ایران اسلامی از هر زمانی مقتدرتر است ....

شمال نیوز: سردار سرلشکر حسین سلامی عصر امروز در همایش نخبگان و منتخبین فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج که در حسینیه عاشقان ثارالله شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار کرد: کشور ایران از هر زمان دیگری مقتدرتر است امروز باید پایگاه‌های بسیج را پناهگاه آرامش و آسایش مردم قرار دهیم باید دست مردم را بگیریم مخصوصا آنهایی که کم‌توان هستند، میدان جنگ امروز شکست دادن دشمن در جنگ اقتصادی است.

 

وی تصریح کرد: دشمنان در کشورهای اسلامی هرکجا که توانستند آوارگی، فقر، تخریب خانه‌ها، ویران کردن شهرها، متلاشی کردن خانواده‌ها و یتیم کردن کودکان را به ارمغان آوردند تصاویر شهرهایی که دچار توطئه دشمنان شدند را می‌بینیم چقدر غم‌انگیز است اما درود بر شرف مردم ایران هر چه دشمن آنها را فرا می‌خواند ناامید برمی‌گردد چون مردم راه و راهبر را شناخته‌اند.

 

* دشمن نمی‌تواند آزادی و حریت جهان اسلام و کرامت اسلام را ببیند/ اکنون ایران در اوج قله‌های افتخار ایستاده است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: دشمن درصدد است که اسلام تجدید حیات نکند؛ دشمن نمی‌تواند آزادی و حریت جهان اسلام و کرامت اسلام را ببیند من دستان تک‌تک مردم را می‌بوسم و به ایمان مردم تعظیم می‌کنم.

 

سرلشکر سلامی با تاکید بر اینکه اکنون ایران در اوج قله‌های افتخار ایستاده است، اظهار کرد:  ما در دهه‌های گذشته توانستیم در میدان‌های مختلف و در صحنه‌های بسیار سخت از گذرگاه‌های صعب‌العبور و موانع بلند و سختی که دشمنان در مقابل ما قرار دادند با افتخار عبور کنیم.

 

* همدلی و وحدت مثال‌زدنی گلستان سرمایه بسیار غنی برای شکوفا کردن استعدادهای نهفته این سرزمین است

وی گفت: خوشحالم از اینکه در جمع علمای عزیز چه اهل تسنن چه اهل شیعه هستم امروز همدلی و وحدت مثال‌زدنی گلستان را به خوبی دیدم این سرمایه بسیار غنی برای شکوفا کردن استعدادهای نهفته در این سرزمین است چه استعدادهای طبیعی به واسطه نعمت طبیعت و چه استعدادهای انسانی.

 

وی تصریح کرد: با سفری که اخیرا رئیس جمهور به این دیار داشتند و توجه خاصی به همراه تخصیص اعتبار موثر برای جبران عقب‌ماندگی و شکوفا کردن ظرفیت‌ها با این اراده و عزمی که در مسوولان این استان برای پیشرفت و شکوفایی دیدم مطمئن هستم با برنامه‌ریزی دقیق و پیگیری‌های مجدانه برای تحقق آنچه که طراحی می‌شود اتفاقات ارزنده در آینده‌ای نزدیک در استان آغاز خواهد شد و به تدریج رخ خواهد داد؛ ما در یک موقعیت خطیر و تعیین‌کننده‌ای هستیم.

 

* اسلام محور همدلی و وحدت برای برادران شیعه  سنی است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: گلستان رنگارنگ و دلربایی از یک طبیعت بهشتی است این سرزمین به لطف و عظمت الهی انگار نازل‌های جذاب از بهشت در صفحه زمین گسترانده شده است و در کنار این طبیعت زیبا و دل انگیز و نشاط‌آور گلستانی با رنگ‌های زیبا از اقوام که کنار هم دیده می‌شود، ستودنی است.

 

سرلشکر سلامی با بیان اینکه محور همدلی و وحدت برای ما اسلام است، ابراز کرد: وحدت، محور اصلی ماست کتاب ما، خدای ما، رسول گرامی(ص) ما، ولی و رهبر ما، آرمان ما، هدف ما، ملیت ما و امت ما یکی است؛ این سرزمین بدان جهت بسیار زیباست که اهل تسنن و اهل شیعه قرن‌هاست در قاب یک امت واحد، برادرانه در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند.

 

وی تصریح کرد: مردم استان گلستان الهام گرفته از طبیعت اش هستند؛ این مردم دارای ویژگی آرام، بانشاط، نجیب، شکیبا است و برای هرکسی که به این سرزمین می‌آید، دیدنی است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.294 seconds.