.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
متلاشی شدن ۴۵ باند کلاهبرداری سایبری در مازندران
رئیس پلیس فتا مازندران از متلاشی شدن ۴۵ باند کلاهبرداری سایبری در استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، سرهنگ سامع خورشاد گفت: با اقدامات اطلاعاتی و فنی مرکز مبارزه با جرایم سازمان یافته پلیس فتا مازندران طی چند ماه اخیر ۴۵ باند کلاهبرداری در حوزه‌های متخلف شناسایی و منهدم شده است.

او می‌گوید: در ۱۰ ماه اخیر با کشف جرایم برداشت غیرمجاز اینترنتی که وجوه قابل توجه به یغما رفته بود، با مسدود شدن حساب مجرمان این حوزه، بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال از وجوه حاصل از برداشت غیرمجاز مجرمان توسط مرکز مبارزه با جرایم سازمان یافته به مالباختگان برگشت داده شد.

به گفته رئیس پلیس فتا مازندران این میزان مبلغ که با دستور مرجع قضائی بلافاصله پس از مسدود شدن حساب مجرمان در اختیار مالباختگان قرار گرفت غیر از پرونده‌هایی است که باید سیر قضائی آن طی شود.

او با اشاره به برخی از روش‌های کلاهبرداری‌ها و وجوه به سرقت رفته اینترنتی توسط مجرمان، گفت: ارتقاء آگاهی و دانش عمومی در زمینه روش‌های پیشگیری از جرم بخصوص جرایم سایبری همواره موثر است و این پلیس با بهره مندی از کارشناسان خبره وآموزش دیده و همکاری مستمر با رسانه‌های جمعی استان آموزش‌ها و هشدار‌های لازم را به شهروندان ارایه می‌کند.

به گفته سرهنگ خورشاد پلیس فتای استان مازندران با تمام توان جهت احقاق حقوق شهروندان تلاش می‌کند که با همکاری شهروندان با رعایت نکات امنیتی که توسط کارشناسان پلیس فتا ارایه می‌شود، می‌تواند فضای مجازی را برای کاربران به محیطی امن تبدیل کند.

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.301 seconds.