.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
صدور ۲۰۱۵ فقره گواهی تاییدیه آسانسور در مازندران
سرپرست اداره کل استاندارد مازندران از صدور ۲۰۱۵ فقره گواهی تاییدیه آسانسور پارسال در استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، عباس رحیمی گفت: ۲ هزار و ۱۵ فقره گواهی تاییدیه برای انواع آسانسور‌های کششی برقی و هیدرولیکی پارسال در مازندران صادر شد.

او می‌گوید: دریافت تاییدیه ایمنی و گواهی استاندارد برای آسانسور‌های اماکن دولتی، ساختمان‌های عمومی و مجتمع‌های مسکن مهر ضروری است.

به گفته رحیمی بازرسی از آسانسور‌های ساختمان‌های عمومی و دستگاه‌های دولتی و مراکز درمانی و ... در دستور کار این اداره کل بوده و توسط کارشناسان و شرکت‌های همکار در استان انجام می‌گیرد.

آسانسور‌ها مشمول اجرای اجباری استاندارد بوده و حسب بخش نامه‌های مربوطه صدور پایان کار برای ساختمان‌های دارای آسانسور از طرف شهرداری‌های مربوطه، منوط به اخذ گواهی نامه ایمنی آسانسور می‌باشد.

کاربران آسانسور می‌توانند با ارسال شناسه ملی ۱۰ رقمی نصب شده در داخل کابین آسانسور به سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۱۵۱۷ از آخرین وضعیت اعتبار گواهینامه صادره آن مطلع شوند.

به گفته رحیمی تاییدیه‌های استاندارد آسانسور دارای اعتبار یک ساله است و در صورت عدم انجام سرویس و نگهداری مستمر توسط شرکت‌های مجاز و عدم بازرسی ادواری سالیانه توسط شرکت‌های تایید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد، مسئولیت مستقیم حوادث و سوانح احتمالی بر عهده مالکان و مدیران ساختمان‌های دارای آسانسور می‌باشد.

 

 

.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.201 seconds.