.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
موارد ابتلای جدید کرونایی مازندران نسبت به روز قبل به نصف رسید
شبانه روز گذشته با بستری شدن تعداد ۱۴ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۷۲ نفر رسید که از این تعداد ۲۰ بیمار بدحال هستند.

به گزارش شمال نیوز، طی شبانه‌روز روز بدون فوتی کرونایی را تجربه کردیم، همچنین موارد ابتلا نسبت به روز گذشته به نصف رسید.

طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۴ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

طی همین مدت تعداد ۲۰ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

هم اکنون ۶۱ نفر مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد ۱۵ نفر نیز  با علائم حاد تنفسی در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند.
در دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در حال حاضر ۱۱ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى هستند که در ۲۴ ساعت گذشته صفر بیمار جدید بستری و ۵ بیمار هم  ترخیص شدند.
همچنین ۵ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

 طی شبانه روز گذشته با بستری شدن تعداد ۱۴ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۷۲ نفر رسید که از این تعداد ۲۰ بیمار بدحال هستند.

در شبانه‌روز گذشته موردی از فوتی براثر کرونا در مازندران گزارش نشد./فارس

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.116 seconds.