.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازدید دادستان ساری از وضعیت ذخیره سازی کالاهای استراتژیک
دادستان ساری از وضعیت ذخیره سازی کالاهای اساسی و استراتژیک در شهرستان های جویبار، قائمشهر و بابلسر بازدید کرد.

به گزارش شمال نیوز، محمد کریمی در راستای بررسی وضعیت ذخیره سازی کالاهای اساسی در انبار کالاهای استراتژیک استان مازندران از انبارهای ذخایر استراتژیک استان در شهرستان جویبار، قائمشهر و بابلسر بازدید و وضعیت ذخیره سازی کالاها از حیث حفظ و نگهداری و همچنین نحوه توزیع آن را بررسی کرد.

وی اظهار داشت: با توجه به تأکیدات رئیس قوه قضائیه و با توجه به وضعیت فعلی کشور باید به دولت در اجرای طرح‌های مهم اقتصادی کمک کنیم در همین راستا و همچنین با توجه به وظایف نظارتی مدعی العموم و پیگیری حفظ حقوق عامه، بازدیدی از انبارهای ذخایر استراتژیک استان از حیث حفظ و نگهداری و توزیع صحیح کالا صورت گرفت و دستورات لازم برای رفع نقاط ضعف داده شد.

دادستان مرکز استان افزود: با دستور و تاکید رئیس کل دادگستری استان و در راستای نظارت بیشتر بر نحوه نگهداری و توزیع صحیح کالاهای اساسی به دادستان‌های سراسر استان نیز اعلام شد در حوزه‌های قضائی خود بر نحوه ذخیره سازی کالاهای اساسی نظارت مستمر داشته باشند تا مردم دچار مشکل نشوند.

دادستان مرکز استان تاکید کرد: کالاهای موجود در انبار باید به عنوان امانت‌های مردم و بیت المال به بهترین شکل ممکن نگهداری شده و مطابق قوانین و مقررات در سریع‌ترین زمان توزیع شوند./مهر

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.12 seconds.