.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افزوده شدن رشته‌های جدید در دانشگاه مازندران
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه مازندران از افزوده شدن ۹ رشته جدید در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، دکتر رحمت عباس‌نژاد گفت: شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با ایجاد رشته‌های رفتار حرکتی - یادگیری و کنترل حرکتی، مدیریت تکنولوژی - انتقال تکنولوژی، مهندسی کامپیوتر - هوش مصنوعی - رباتیکز، مطالعات زنان - زن و خانواده، سیاست‌گذاری علم و فناوری و حقوق خانواده در دوره کارشناسی ارشد و رشته‌های زیست‌شناسی دریا گرایش جانوران دریایی، زبان و ادبیات عربی و مهندسی عمران - گرایش سازه در دوره دکتری تخصصی برای سال تحصیلی ۱۴۰۲ - ۱۴۰۱ در دانشگاه مازندران موافقت کرده است.

۲ هزار و ۷۱۷ دانشجو در ۱۹۴ رشته - گرایش دوره کارشناسی ارشد و ۱۱۰۳ دانشجو در ۱۱۲ رشته - گرایش دوره دکتری تخصصی در حال حاضر در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

۹۱۱ دانشجوی غیرایرانی نیز از کشور‌های عراق، سوریه، افغانستان، یمن و اندونزی در ۵۴ رشته ـ گرایش دوره کارشناسی ارشد و ۲۶ رشته ـ گرایش دوره دکتری در دانشگاه مازندران مشغول به تحصیل هستند.

با توجه به پتانسیل‌های آموزشی، پژوهشی و آزمایشگاهی موجود، جذب دانشجوی خارجی با هدف معرفی دانشگاه مازندران در مجامع علمی بین‌المللی از اولویت‌های این دانشگاه است.

 

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.626 seconds.