.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
از نظر خیابان‌ها، ترافیک، حمل و نقل و نظام سکونتگاهی ؛
معاون استاندار مازندران : « ساری » در شأن « ساروی ها » نیست !
شمال نیوز: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران، گفت: طرح جامع باید نگاه به آینده داشته و توسعه‌محور باشد و به رشد جمعیت هم توجه کند. ‎
معاون استاندار مازندران : « ساری  » در شأن « ساروی ها » نیست  !

به گزارش شمال نیوز، رضا علیخانی،  در جلسه طرح تفصیلی، مناطق الحاقی و پهنه‌های بلند مرتبه سازی که با حضور فرزانه صادق مالواجرد، معاون وزیر راه و شهرسازی، بابایی کارنامی، نماینده مردم شریف ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی و مدیران شهری و مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد، با اشاره به اینکه طرح‌های توسعه شهری باید بر اساس سند چشم‌انداز مشخص شده و مبتنی بر دانش و خبرگی باشد و بر اساس چهارچوب راهبردی تدوین شود، افزود: در این طرح باید به مسائل بومی توجه کنیم و متناسب با شرایط روز و جامعه و همچنین هوشمندانه و منعطف با آن برخورد نماییم.

 

وی با بیان اینکه  طرح جامع باید نگاه به آینده داشته و توسعه‌محور باشد و به رشد جمعیت هم توجه کند، اظهار داشت: نظام سکونتگاهی، نظام اقتصادی، حفظ حقوق بیت‌المال، توجه به محیط زیست و منابع طبیعی، سیاست‌های کلان نظام اسلامی، اسناد بالادستی، بحران و پدافند غیرعامل باید در این طرح مورد توجه قرار گیرد.

 

معاون استاندار با اشاره به اهمیت و ارزش زمین در مازندران و بیان این موضوع که در مازندران با کمبود زمین مواجه هستیم، تصریح کرد: مازندران یک کلانشهر است و روستاها و شهرها در کنار هم قرار دارند، باید بلندمرتبه سازی را در این استان نهادینه کنیم که به این ترتیب قیمت زمین هم فروکش خواهد کرد.

 

علیخانی، یادآور شد: این مسائل باید برای سراسر مازندران درنظر گرفته شود و ساماندهی این مسائل جزو سیاست‌های ما است.

 

وی با اشاره به در پیش بودن رویداد 2022 که ساری به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو انتخاب شده است، خاطرنشان کرد: ساری باید به عنوان شهر گردشگری مورد توجه قرار گیرد، مرکز استان از نظر خیابان‌ها، ترافیک، حمل و نقل و نظام سکونتگاهی در شان مردم مرکز استان نیست.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 3 بهمن 1400
ما که خیلی وقت داریم این صحبتها را می کنیم کو گوش شنوا و عمل مسئولین

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.808 seconds.