.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با استقرار در پایگاه هوایی 115 آمل ؛
بازگشت بالگرد اورژانس هوایی شمال کشور به آشیانه / پایان 8 ماه چشم انتظاری
شمال نیوز : سرپرست فرمانداری آمل در گفتگو با خبرنگاران گفت: بالگرد مستقر در پایگاه هوایی 115 آمل تنها بالگرد مالکیتی مازندران بوده است، که برای اورحال 8 ماه قبل به تهران ارسال شد که متاسفانه در شرکت دچار حادثه شد.
بازگشت بالگرد اورژانس هوایی شمال کشور به آشیانه / پایان 8 ماه چشم انتظاری

شمال نیوز / آمل - سمانه قلیپور : تنها بالگرد اورژانس هوایی شمال کشور بعد از هشت ماه چشم انتظاری عصر امروز به خانه نشست، با توجه به وضعیت بحرانی استان مازندران و تصادفات جاده در محور هراز زیاد لزوم یک بالگرد هوایی 115 برای کم شدن مشکلات و سوانح جاده ای ضروری بود، به همین خاطر نخستین پایگاه اورژانس هوایی مازندران در سال ۸۹ در آمل راه اندازی شد، اما این بالگرد در اواخر بهار امسال به دلیل تعمیر و رفع نقص به تهران منتقل شده بود دچار نقص فنی شد و پس از هشت ماه بالگرد دیگری به عنوان جایگزین به اوژانس هوایی 115 منتقل شد.

 

به گزارش شمال نیوز، سید عباس حسینی، سرپرست فرمانداری آمل در گفتگو با خبرنگاران گفت: بالگرد مستقر در پایگاه هوایی 115 آمل تنها بالگرد مالکیتی مازندران بوده است، که برای اورحال  8 ماه قبل به تهران ارسال شد که متاسفانه در شرکت  دچار حادثه شد.

 

وی ادامه داد: با پیگیری های که به استاندار و نماینده  این هلی کوپتر را بعنوان جایگزین فرستادند تا استان از خدمات این اورژانس هوایی بی بهره نماند، تا هلی کوپتر قبلی نیاید این بالگرد در امل مستمر خواهد ماند.

 

سرپرست فرمانداری آمل  تصریح کرد: این هلی کوپتر برای مازندران  و همچنین معین استان تهران در سوانح هم هستیم خدمات ارائه می کند.

 

خلبان محمدمهدی نوری آل آقا رئیس مرکز کنترل و پشتیبانی اطفاء حریق هوایی وزارت دفاع  در ادامه گفت: خوشحالیم که مجدد پایگاه اوژانس هوایی 115 با پگیری استاندار، فرماندار و مسئولین شهری مجدد راه اندازی شد و امیدواریم خدمات خوبی را برای بهبود شرایط ارائه کند.

 

وی با تاکید اینکه خدمات رسانی بالگرد اورژانس هوایی 115 در منطقه عنوان کرد: با این بالگرد در سوانح  جاده ای استان معین تهران و خود منطقه  مازندران به عنوان یک ظرفیت ارزشمند به کار خود ادامه می دهد.

 

 رئیس مرکز کنترل و پشتیبانی اطفاء حریق هوایی وزارت دفاع  تصریح کرد: استان مازندران قطعا با توجه به وسعتی که دارد نیاز به ظرفیت بیشتری از این دارد، تامین این نیازها را برای خدمات بهتر لازم است.

 

رضا جاجی پور، نماینده مردم آمل نیز گفت: بالگرد برای مرمت و بازسازی به تهران برده شد و جهت تعمیرات بعد از تست های که انجام می شود هلی کوپتر سقوط میکند و کاپیتان ان متاسفانه فوت می کنند.

 

وی با بیان اینکه بعد از هشت ماه هلی کوپتر جایگزین اوؤانس هوایی 115 شد، خاطرنشان کرد: با توجه به وسعت درمانی امل که حدود یک میلیون نفر در حوزه درمانی تحت پوشش داریم و امل نیز معین بیماران است، امتیازی براساس قانون این بالگرد به شهرستان تعلق می گیرد. 

 

نماینده مردم آمل خاطرنشان کرد: این پایگاه احداث شد تا در مواقع اضرار از خدمات اورژانس هوایی استفاده کنند و خدمات برای مردم منطقه و مسافران ارائه شود.

 

وی از احداث اورژانش هوایی در غرب مازندران خبر داد و اظهار کرد: نماینده مردم رامسر در غرب مازندران درخواست پایگاه اورژانس هوایی کردند، که پیگیر این هستیم این اتفاق مجدد بیفتد که با توجه به پتانسیل غرب استان پایگاه دیگری مجدد در این منطقه داشته باشیم.

 

این اورژانس هوایی در مساحت ۸ هزار متر مربع واقع در منطقه بربرخیل آمل قرار دارد و این بالگرد جزو بالگردهای بل آمریکایی است و تامین قطعات و پشتیبانی آن با توجه به شرایط تحریم ار سوی آمریکا به ایران مشکل شده بود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.656 seconds.