.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طلب ۳۵۶ میلیارد تومانی شرکت گاز مازندران از مشترکین
سرپرست شرکت گاز مازندران گفت: میزان مطالبات ما از مشترکین خانگی و صنعتی گاز استان به ۳۶۵ میلیارد تومان می‌رسد.

به گزارش شمال نیوز، قاسم مایلی رستمی گفت: ۳۶۵ میلیارد تومان در حال حاضر از بخش خانگی و صنعتی گاز  مطالبه داریم که این مبلغ پس از پیامکی شدن قبوض افزایش پیدا کرده است.

مردم پس از دریافت پیامک با ورود به لینک اینترنتی شرکت ملی گاز ایران به نشانی www.nigc-mazandaran.ir میتوانند از مقدار مصرف خود آگاه شوند، بحث جرائم و مشوق‌ها نیز طی دستورالعملی از جانب شورای ملی اقتصاد به شرکت گاز اعلام شده است.

به گفته مایلی رستمی چیزی به نام جریمه برای مشترکین خانگی عملا نداریم، فقط به مشترکانی که بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ مترمکعب مصرف دارند بسته‌های تشویقی یا بخشودگی ارائه داده و از مشترکانی که بیش از ۳۰۰ متر مکعب مصرف دارند گاز بهای واقعی دریافت میکنیم.

افزایش چند برابری گازب‌های مشترکان صنعتی از عهده شرکت ملی گاز خارج بوده و همانطور که گفته شد توسط هیات دولت به تصویب رسیده است.

به گفته مایلی رستمی گازرسانی ۱۷۵ روستا در دست اقدام است، فعالیت گازرسانی ۳۳۲ روستا نیز در سال آینده در دست اجرا خواهد بود از جمله پروژه نوشهر و چالوس که نیاز به صرف هزار میلیارد تومان هزینه دارد، بخش هزار جریب بهشهر، منطقه پل سفید به ورسک، دوهزار و سه هزار در تنکابن، جواهرده و جنب رودبار، منطقه اشکور و ... را در دستور کار داریم.

همکاران شرکت گاز برای اجرای شبکه حداکثر دو ماه، برای اجرای انشعابات حداکثر ۱۵ روز و برای نصب کنتور حداکثر ۴۸ ساعت زمان صرف می‌کنند غیر از این باشد قطعا گره‌ای اداری وجود دارد.

به گفته سرپرست شرکت گاز مازندران کنتور‌های جدید و هوشمند به مشترکین به طور رایگان اعطا می‌شود.

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.