.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در بازدید سرزده از پروژه تعویض چمن وطنی ؛
استاندار مازندران : نساجی نباید بیرون از استان بازی کند / تجهیزات و ماشین آلات پروژه تعویض چمن ورزشگاه شهید وطنی تقویت شود
شمال نیوز : حسینی پور گفت: باید از ظرفیت‌های استان استفاده کنیم حتی اگر کمی سخت باشد. باید با همدلی، این چند ماه را تحمل کنیم تا در زمین خانگی و با تراز لیگ برتر بازی کنیم.
 استاندار مازندران : نساجی نباید بیرون از استان بازی کند / تجهیزات و ماشین آلات پروژه تعویض چمن ورزشگاه شهید وطنی تقویت شود

شمال نیوز: استاندار مازندران گفت: تیم نساجی نباید برای بازی به خارج استان برود.

به گزارش شمال نیوز، سید محمود حسینی‌پور استاندار مازندران در بازدید سرزده از پروژه تعویض چمن ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر، گفت: به‌هیچ وجه اعتقاد نداریم تیم نساجی برای بازی‌هایش به خارج استان برود.

او گفت: باید از ظرفیت‌های استان استفاده کنیم حتی اگر کمی سخت باشد. باید با همدلی، این چند ماه را تحمل کنیم تا در زمین خانگی و با تراز لیگ برتر بازی کنیم.

حسینی‌پور ورزش را پشتوانه سلامت اجتماعی دانست و گفت: برای ورزش به ویژه ورزش فوتبال که از علاقمندان فراوانی برخوردار است، به عنوان عنصری نشاط بخش و امیدافزا بسیار اهمیت قائلیم.

استاندار مازندران با بیان این‌که گزارش‌های واصله حاکی از این است که مردم در خصوص وضعیت باشگاه نساجی و امکانات لازم برای حضور قدرتمندانه این تیم در لیگ برتر نگران هستند و گلایه‌هایی داشتند، گفت: دستور دادیم تا یک گروه بازرسی ویژه برای بررسی جوانب امر تشکیل و مسایل را بررسی کنند.

حسینی پور گفت: طبق زمانبندی، کار‌های مرتبط با ورزشگاه شهید وطنی نباید حتی یک روز تاخیر داشته باشد و امروز بنده برای بازدید میدانی از شرایط این پروژه شخصا به قائم شهر آمده‌ام و تاکید دارم که تمامی پروژه‌ها در بخش‌های مختلف تولیدی و اقتصادی و ... نباید روند کندی داشته باشد.

مقام عالی دولت در مازندران گفت: بازدید‌های میدانی را از امروز آغاز کرده‌ایم و انتظار داریم جوانان، نخبگان و قاطبه جامعه مطالبه‌گر مازندران از ما حمایت کنند.

او گفت: تحقیقات کارشناسی لازم را از تیم متخصصی، دریافت کرده‌ایم که نشان می‌دهد زمانبندی ارایه شده برای تعویض چمن زمین، کاملا علمی و درست است و علاقمندان برای این که ورزشگاهی در قواره ورزشگاه‌های عالی کشور آماده شود، باید چند ماه پیش‌بینی شده را تحمل کنند.

حسینی‌پور گفت: برای اینکه علاقمندان باشگاه نساجی بتوانند تیمشان را هنگام رویایی با رقبا همراهی کنند، ورزشگاه شهدای ساری را به این امر اختصاص دادیم و اعتباری خوبی را برای آن در نظر گرفتیم تا ورزشگاه شهید وطنی در زمانبندی به سرعت مهیا شود.

استاندار مازندران دستور تقویت تجهیزات و ماشین‌آلات لازم برای سرعت بخشیدن به روند اجرای این پروژه را صادر کرد و گفت: نماینده ویژه‌ای را برای نظارت، پیگیری و ارایه گزارش در این راستا تعیین کرده‌ایم.

حسینی‌پور با بیان این که هیچ مشکلی در خصوص اختصاص اعتبار به این پروژه نداریم و تاکنون بیشترین اعتبارات به این پروژه اختصاص یافته که حق مردم قائم شهر است، گفت: از این پس هم اعتبارات لازم برای تحقق کامل این پروژه تزریق خواهد شد و علاقمندان این تیم به هیچ وجه نگران نباشند. از بازیکنان تیم هم انتظار داریم با حضور قدرتمندانه در میدان، دل جوانان و علاقمندان باشگاه نساجی را خرسند کنند. به نوبه خود از بازی پیروزمندانه روز گذشته نساجی قدردانی می‌کنم.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.