.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازتاب سخنان رئیس‌جمهور در رسانه‌های خارجی
رئیس‌جمهوری کشورمان در گفت‌وگوی تلویزیونی به مناسبت ۱۰۰ روزگی دولت بر لزوم رفع تحریم‌های ظالمانه علیه ایران تاکید کرد و گفت که دولت این مسئله را با قوت دنبال می کند. اظهارات او در رسانه‌های خارجی بازتاب داشته است.
بازتاب سخنان رئیس‌جمهور در رسانه‌های خارجی

به گزارش شمال نیوز، خبرگزاری فرانسه در گزارشی درباره اظهارات شب گذشته ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان در یک گفت وگوی تلویزیونی نوشت: آیت‌الله رئیسی روز یک شنبه وعده داد که با مشکلات اقتصادی ایران مقابله می کند و دولت او در تلاش برای رفع تحریم هاست.

همچنین شبکه فرانس٢٤ در گزارش خود در این باره به اظهارات رئیسی درباره لزوم رفع تحریم ها پرداخت و تصریح کرد که رئیس جمهوری ایران در اظهارات خود گفت که موضوع رفع تحریم ها در دولت او با قوت دنبال می شود.

پایگاه خبری نشنال امارات نیز در گزارشی سخنان ابراهیم رئیسی در این گفت‌وگوی تلویزیونی را منتشر کرد و گزارش داد: رئیس جمهوری ایران گفت که تمرکز دولت او روی رفع تحریم ها قرار دارد و این موضوع با جدیت دنبال می شود.

نشنال ادامه داد: رئیس جمهوری ایران همچنین خاطر نشان کرد که تورم، قیمت های بالا و فرار از مالیات ازجمله چالش هایی است که دولت با آنها روبرو است و در عین حال تلاش می کند تا یک ثبات اقتصادی در کشور برقرار کند.

شبکه المیادین هم بخش هایی از اظهارات رئیس جمهور کشورمان در گفت وگو با مردم را منتشر کرد و گزارش داد: ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران روز یک شنبه تاکید کرد که دولت او موضوع رفع تحریم ها را با جدیت دنبال و در عین حال برای مقابله با چالش های اقتصادی کشور تلاش می کند.

المیادین در ادامه گزارش خود افزود: رئیس جمهوری ایران همچنین گفت که دولت او اقتصاد و بودجه کشور را به مذاکرات هسته‌ای گره نمی‌زند و از هیچ تلاشی برای خنثی کردن تاثیر تحریم ها نیز فروگذار نمی کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.145 seconds.