.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وضعیت قرمز در بازار رمز ارز ها
روز شنبه، بیت‌‌ کوین با ریزش بسیار شدیدی مواجه شد که موجب پایین آمدن قیمت آن تا کانال ۴۰ هزار دلار شد.
وضعیت قرمز در بازار رمز ارز ها

به گزارش شمال نیوز به نقل از دنیای‌اقتصاد،  اندکی پس از این سقوط قیمت تا حد زیادی خود را بهبود داده و در ساعت ۳ بعداز ظهر روز شنبه، در محدوده ۴۷ هزار دلار معامله شد. این ریزش به طلا مجالی داد تا اندکی رشد را تجربه کند چنان که تا ساعت ۵ عصر روز شنبه، طلا در کانال ۱۷۸۰ دلار درحال معامله بود.

 

ریزش بیت‌‌کوین دقیقا دقایقی پس از انتشار آمار نرخ بیکاری در آمریکا رخ داد که نشان می‌‌داد فرآیند بهبود دوران پسا کرونا به‌خوبی درحال اجرا است؛ به‌طوری که نرخ بیکاری با ۴/ ۰ درصد افت، از ۶/ ۴ به ۲/ ۴ رسیده است. این خبر گرچه برای مردم خبر مثبتی بود، ولی نشان می‌‌داد این صحبت جرمی پاول، رئیس بانک مرکزی آمریکا (فدرال رزرو) مبنی بر اینکه فدرال رزرو می‌تواند زودتر از آنچه برنامه‌‌ریزی شده بود به سیاست‌های تورمی خود پایان دهد کاملا صحیح بوده که این موضوع خبر مثبتی برای بیت‌‌کوین بود.

 

بیت کوین در روز جمعه از ۵۷ هزار دلار تا ۵۲ هزار دلار سقوط کرد. بسیاری از تحلیلگران حمایت ۵۲ هزار دلار را محدوده بسیار مهمی در جهت روند صعودی بیت‌‌کوین می‌دیدند. پس از مدت کوتاهی بیت‌‌کوین به راحتی سنگر ۵۲ هزار دلار را نیز از دست داد و با ریزش تقریبا ۱۲ هزار دلاری، در برخی صرافی‌‌ها وارد کانال ۴۰ هزار دلار نیز شد. طی همین مدت مشابه، اتر، دومین رمزارز بزرگ بازار بر اساس ارزش بازار، با افت ۱۱۰۰ دلاری مواجه شد و حتی در محدوده ۳۵۰۰ دلار نیز وارد شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.374 seconds.