.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
موارد ابتلای جدید کرونا در مازندران به نصف رسید/ دومین روز بدون فوتی کرونایی
طی شبانه‌روز گذشته با کاهش موارد ابتلا به کرونا تعداد ۳۷ بیمار کرونایی جدید در مازندران شناسایی شدند و تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۳۴۰ نفر رسید.

به گزارش شمال نیوز،  طی شبانه‌روز گذشته شاهد کاهش موارد ابتلا به کرونا در استان مازندران بودیم که موجب افزایش بیماران ترخیصی و کاهش موارد بستری کرونایی در استان شده که امیدواریم شاهد تداوم این وضعیت باشیم.

در دانشگاه علوم پزشکی مازندران طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۲۶ بیمار مشکوک به کرونا براساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

 طی این مدت تعداد ۴۴ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

 هم اکنون ۲۵۷ بیمار بعلت کرونا در این مراکز بستری هستند که از این تعداد ۵۱ نفر نیز با علائم حاد تنفسی در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند.

در دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در  حال حاضر ۸۳ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى هستند، همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ بیمار جدید بستری و ۵ بیمار هم  ترخیص شدند.

همچنین ۲۱ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

براین اساس طی شبانه‌روز گذشته با بستری شدن تعداد ۳۷ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۳۴۰ نفر رسید.

براساس گزارش‌ها تعداد فوتی‌های امروز در مازندران به صفر تن رسیده است./فارس

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.