.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حکم استاندار مازندران؛
مشاور و مدیرکل حوزه استاندار، روابط عمومی و امور بین‌الملل منصوب شد + محبی کیست ؟
شمال نیوز: با حکم سید محمود حسینی پور، استاندار مازندران، " امید محبی" به عنوان مشاور و مدیرکل جدید حوزه استاندار، روابط عمومی و بین الملل استانداری مازندران منصوب شد. ‎
مشاور و مدیرکل حوزه استاندار، روابط عمومی و امور بین‌الملل منصوب شد + محبی کیست ؟

به گزارش شمال نیوز، در این حکم بر تنظیم و تنسیق کلیه تعاملات حوزه استاندار، هماهنگ سازی بهینه روابط ادارات کل و دستگاه‌های استانی و نیز ساماندهی بهینه و نظام‌مند روابط معاونت‌ها و مدیریتهای ستادی، فرمانداری‌ها و شهرداری‌های استان، همچنین راهبری و ارتقای ارتباطات مردمی و رسانه‌ای و نیز مراودات بین‌المللی تاکید شده است.

 

امید محبی کیست ؟

امید محبی که دانش آموخته کارشناسی ارشد دانشگاه علامه طباطبایی است و دوره دکتری مدیریت(DBA) دانشگاه تهران را در کارنامه خود دارد، علاوه بر تدریس در مراکز دانشگاهی و آموزش عالی، دارای سابقه اجرایی مدیریت و فعالیت در حوزه سخنگوی قوه‌قضاییه، ستاد مرکزی قوه‌قضاییه، معاونت فرهنگی قوه‌قضاییه و مرکز ملی فضای مجازی می‌باشد. وی پیشتر دبیر ستاد ملی صبر قوه‌قضاییه بود.

 

همچنین تالیف چندین مقاله علمی- پژوهشی و کتاب تخصصی از جمله سوابق علمی و پژوهشی او می‌باشد.

 

استاندار مازندران در جلسه تودیع و معارفه مدیرکل حوزه استاندار، روابط عمومی و امور بین الملل استانداری، گفت: کار‌های خوبی در گذشته انجام شده و در حال انجام است و باید ضمن استمرار اقدامات خوب گذشته، با اندیشه‌های جدید و علمی، شاهد توسعه روز افزون برای استان باشیم.

 

وی با بیان اینکه حوزه ی دفتر استاندار، حساس ترین بخش استانداری و پیشانی سازمان است، افزود: رفتار و کنش اعضای دفتر هر سازمان الگو برای کل سازمان است.

 

حسینی پورخطاب به همکاران دفتر حوزه استاندار با بیان این که شما الگوی رفتار سازمانی هستید، گفت: در رفتار سیستماتیک، امانتداری، اجرای فرایض دینی واجرای مسئولیت های اداری هر کدام از شما باید الگو باشد .

 

استاندار مازندران با اشاره به شعار دولت سیزدهم مبنی بر ارتباط بدون واسطه مدیران با مردم، تاکید کرد: نباید بداخلاقی در این زمینه صورت بگیرد و باید در هر زمان پاسخگوی مردم باشید.

 

وی در معرفی امید محبی به عنوان مدیرکل جدید حوزه استاندار، روابط عمومی و امور بین الملل استانداری گفت: بنده بیش از ۱۰ سال است که ایشان را می شناسم و از نزدیک با یکدیگر کار کرده ایم، وی از جوانان و نخبگان در حوزه ی کاری خودشان بوده که بسیار موفق عمل کرده است و همواره بر ایجاد سیستم و نگاهی سیستمی تاکید و تخصص دارد.

 

استاندار مازندران افزود: آقای محبی هر کجا که بوده اند تحول ایجاد کرده اند و امیدواریم با نگاه تحولی و جهادی، منشاء تحول، و ایجاد سازوکار علمی و سیستمی در این حوزه خطیر نیز باشد.

 

در پایان استاندار مازندران، ضمن ابلاغ حکم انتصاب مدیرکل جدید، از تلاش های اسماعیل محمدی، مدیرکل سابق حوزه استاندار با اهداء لوح سپاس، قدردانی کرد.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.166 seconds.