.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واکسینه شدن ۷۸ درصد از دانش آموزان مازندرانی
۷۸ درصد از دانش آموزان مازندرانی هر دو دُز واکسن کرونا را تاکنون تزریق کرده اند.

به گزارش شمال نیوز، علی دهقان معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران در جلسه شورای آموزش و پرورش استان با بیان اینکه ۹۹ درصد فرهنگیان استان هر دو دُز واکسن کرونا خود را دریافت کردند، گفت: بیش از ۹۷ درصد دانش‌آموزان یک مرحله و حدود ۷۸ درصد نیز هردو مرحله واکسن را تاکنون دریافت کرده اند.

او افزود: بر اساس شیوه نامه‌های ابلاغی ستاد کرونا مدارس را به طور حضوری بازگشایی کرده و تا کنون برای ۳ هزار مدرسه استان سرانه بهداشتی واریز کردیم و برای باقیمانده مدارس نیز به زودی سرانه‌ای با همین ردیف اعتباری واریز خواهد شد.

دهفان با بیان اینکه با کمتر شدن سویه‌های کرونا و با تصمیم مشترک وزارت آموزش و پرورش و ستاد ملی کرونا تصمیم به بازگشایی مدارس با استفاده از شیوه‌های حضوری، غیر حضوری و تلفیقی گرفتیم، گفت: ناگفته نماند که استمرار آموزش را همزمان در فضای مجازی شاد و تلویزیون نیز داریم.

او افزود: نقش الگویی معلم بسیار مهم است و هیچ چیزی نمی‌تواند نقش معلم را ایفا کند. از طرفی ارتباط عاطفی بین معلم و دانش‌آموزان قطع شده بود و این موضوع به سلامت روانی دانش‌آموزان آسیب‌های جدی وارد کرد.


دهقان به حضور بیش از ۱۵۳ هزار دانش‌آموز روستایی، عشایری و هنرستانی در مدارس از آغاز مهرماه اشاره و گفت: بیش از ۱۰۳ هزار دانش‌آموز متوسطه دوم در ۱۵ آبان به صورت وارد مدارس شدند و حدود ۲۶۲ هزار دانش‌آموز دیگر از مقطع ابتدایی و متوسطه اول نیز از ابتدای آذرماه آموزش حضوری خود را آغاز کردند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران گفت: ۴۱ درصد دانش‌آموزان استان در حال حاضر تمام حضوری، ۵۲ درصد گروهبندی شده در دو گروه و ۷ درصد دیگرکه عموما از مدارس پرجمعیت استان هستند نیز گروهبندی در ۳ گروه در مدارس حضور می‌یابند.

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.749 seconds.