.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی:
مسجد پایگاه اصلی حل مسائل اجتماعی است
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی کشور از مسجد به عنوان پایگاه اصلی در حل مسائل اجتماعی یاد کرد و گفت: راهبردها و چارچوب هایی در این حوزه تدوین شده است.

به گزارش شمال نیوز، حجت الاسلام رضا عزت زمانی صبح چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران سازمان تبلیغات اسلامی در دوره جدید با توجه به ظرفیت و نیاز زمانه و تحولات در دوره مختلف، فرهنگی و اجتماعی، نیازها، آسیب‌ها و هجمه‌های دشمن، تبیین اسلام ناب و رصد هوشمندانه تحرکات دشمن به فعالیت می‌پردازد، گفت: طبق تجربه ۴۰ ساله شکل گرفته، سازمان تبلیغات با همت جهادی متناسب با ظرفیت‌ها فعالیت می‌پردازد.

وی با اظهار اینکه یکی از عرصه‌ها، تبلیغ وسیع به شمار می‌رود، گفت: حضور مبلغان، شبکه هیئت‌ها، مجموعه کارهای تعلیم و تربیت، فعالیت‌های در زمینه‌های فرق و ادیان از جمله ظرفیت‌های این سازمان به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه مسجد به عنوان پایگاه در حل مسائل اجتماعی مردم و محله باید رسمیت شناسیم، گفت: در این ۴۰ سال به دلایل مختلف رقبایی برای مسجد شکل گرفته است ولی امروز مسجد زبانزد خاص و عام است و امیدواریم با تدوین سند ملی مسجد و اجرای آن شاهد تحولاتی در این عرصه باشیم.

حجت الاسلام زمانی یادآور شد: تلاش سند ملی مسجد براین است که راهبردها و چارچوب‌هایی را تدوین کند و امیدواریم این سند زودتر رونمایی شود.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی با مهرواره اوج اشاره کرد و گفت: بین ۴۵ تا ۵۰ هزار مسجد در این طرح شرکت کردند و ۱۰۰ هزار هیئت ثبت شده و ۹۰ هزار مداح فعال وجود دارد.

وی ادامه داد: در مسئله هیئت ۱۲ شبکه تخصصی در کشور وجود دارد وهرکدام می‌توانند ظرفیت عظیمی برای فرهنگ سازی باشند.

وی تصریح کرد: در حوزه فرق و ادیان و مذاهب ظاله یاید این افراد را به عنوان بیمار عقیدتی و سیاسی معرفی کنیم و پیشنهاد ما راه اندازی کلینیک درمانی است و از طریق دستگاه‌های فرهنگی به این کلینیک ارجاع می‌شوند.

حجت الاسلام زمانی یادآور شد: آشناکردن اهل سنت با مسائل انقلاب اسلامی و تمدن اسلامی از جمله برنامه‌ها است./مهر

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.28 seconds.