.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اظهارات گستاخانه نماینده سمنان و لزوم پاسخگویی سریع نمایندگان مازندران ؛
گلرو در صحن علنی مجلس : افرادی را از استانهای مجاور در محل سد فینسک آوردند و استان مازندران را به شورش و اعتصاب تحریک کردند !
شمال نیوز: نماینده مردم سمنان در مجلس که در اظهارات عجیب درباره مازندران بویژه مخالفت مازنی ها با احداث سد فینسک مشهور است در جدیدترین اظهارات خود از دستور وزیر نیرو برای توقف اجرای سد فینسک انتقاد کرد.
گلرو در صحن علنی مجلس : افرادی را از استانهای مجاور در محل سد فینسک آوردند و  استان مازندران را به شورش و اعتصاب تحریک کردند !

به گزارش شمال نیوز، عباس گلرو در جلسه علنی مجلس در تذکری به وزیر نیرو گفت: وقتی به قانون احترام نمی گذارید، قانون را اجرا نمی کنید و آن را نقض می کنید دستان خطرناک وارد عمل می شوند و کاری می کند  امنیت ملی ما را به خطر می اندازند.

 

وی افزود: طرح سد فینسک در حوزه انتخابیه من که مصوب مجلس بود و مجوزهای لازم را داشت با دستور وزیر متوقف شد اما چه منطق و مطالعه کارشناسی پشت آن وجود داشت؟ آقای وزیر در سفر رئیس جمهور به سمنان اطلاعات غلطی را در جمع گفتند و آن را هم اصلاح نکردند.

 

نماینده مردم سمنان با بیان اینکه حوزه انتخابیه وی از بحران آب رنج می برد گفت: سید فینسک قرار بود آب شرب را به مردم برساند و ده سال روی آن کار مطالعاتی صورت گرفته بود و ردیف اعتباری هم دارد ولی با یک دستور العمل آن را متوقف کردند .

 

وی در پایان در تذکری به وزرای اطلاعات و کشور گفت: افرادی از استانهای مجاور در محل سد فینسک آوردند و  استان مازندران را به شورش و اعتصاب تحریک کردند که لازم است به این موضوع رسیدگی شود.

 

نماینده سمنان بداند مازنی ها ، هیچگاه تحریک دیگران نخواهند شد و حتی اظهارات گستاخانه وی نیز نمی تواند مازندرانی های نوعدوست را تحریک کند اما مازنی ها با استفاده از همه ظرفیت های قانونی خود ، تمام قد از محیط زیست و منابع آبی و طبیعی خود دفاع خواهند کرد .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

- 9 آذر 1400
درود به اينههمه حقه وكلك علمي
علی 9 آذر 1400
ماندران باید یک دل در برابر این یاوه گوی ها بایستد .
نا شناس 9 آذر 1400
ایشان ( جناب آقای عباس گلرو ) در یک جلسه خصوصی به وزیر نیروگفت : من هنگام انتخابات مجلس به مردم سمنان قول دادم مشکل آب را حل میکنم . این موضوع برای من حیثیتی است . لذا کمک کن این مشکل حل شود . نماینده های ما ازتهدیدیک سنگسری ترسیدند؟؟؟؟
رسولی 9 آذر 1400
سد تو محدوده سمنانه، ما بهشون آب خزر ندادیم اونا هم اینو زدن
نا شناس 10 آذر 1400
به عنوان یک مازنی گلرو از مومن ترین مسیولین کشور استانگ نزنید به دیپلمات گلرو عزیز
میرزا 10 آذر 1400
عزیزان من مقصر این نماینده های بی عرضه مازندران در مجلس هستند که تو دهنی بهش نزدند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.685 seconds.