.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تدوین آموزش های مهارتی ترکیبی برای دانشجویان در کشور
معاون وزیر کار، تعاون و رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور از تهیه و تدوین بسته و دوره های آموزشی مهارتی ترکیبی ویژه دانشجویان برای کسب مهارت و ورود به بازار کار خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، غلامحسین حسینی نیا صبح پنجشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر توجه به مهارت آموزی برای اشتغال جوانان اظهار داشت: نیازمند آن هستیم تا فرهنگ مهارت آموزی را در جامعه گسترش دهیم و به معارف عمومی تبدیل کنیم.

وی افزود: در دوره‌ای توجه خانواده‌ها به آموزش‌های نظری معطوف شد و این درحالی که علاوه بر دانش نیاز به پنجه‌های کارآمد داریم و این مسئله نقش اساسی در سازندگی کشورهای پیشرفته و دیگر داشته‌اند.

وی ادامه داد: توجه به نیروهای ماهر و کارآمد سبب توسعه و پیشرفت می‌شود و در حال حاضر خانواده‌ها و جوانان به اهمیت مهارت پی بردند و ۵۴ درصد از کنکوری‌ها انتخاب رشته نکردند و این حاوی پیام‌های مهمی است.

حسینی نیا با اظهار اینکه سازمان فنی و حرفه‌ای دارای زیرساخت‌های خوبی است، شمار مراکز فنی و حرفه‌ای را ۶۴۰ مرکز با ۱۳ هزار نیرو ذکر کرد و گفت: ۱۲ هزار آموزشگاه آزاد در کشور فعال است.

رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای یادآور شد: بیش از چهار میلیون جمعیت دانشجویی در کشور وجود دارد که می‌توان با برنامه ریزی خوب آنها را به نیروهای مولد تبدیل کرد و برای آنها برنامه‌های خوبی تدارک دیده شده است.

وی به آموزش‌های مهارتی ترکیبی برای دانشجویان اشاره کرد و گفت: برای فارغ التحصیلان نیز آموزش‌های خوبی درنظر گرفته شده است تا این آموزش‌ها را گسترش دهیم.

حسینی نیا با عنوان اینکه ۱۳ گروه هدف سازمان فنی و حرفه‌ای است، گفت: در سال ۲۰۳۰ طبق آمار یک میلیارد نفر از مهارت آموختگان در جهان نیازمند مهارت‌های جدید هستند./مهر

 

 

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.908 seconds.