.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تخریب ویلای غیرمجاز در ساری + عکس
مدیر جهاد کشاورزی ساری گفت: براساس حکم ماده ۳ قانون حفظ کاربری قلع و قمع یک ویلای غیرمجاز به مساحت ۱۲۲ مترمربع زیربنا و ۴۰۰ متر مربع مساحت در سنگتراشان ساری اجرا شد.

به گزارش شمال نیوز، رضا پورفلاح  اظهار کرد: حکم قلع و قمع در روستای سنگتراشان ساری اجرا شد.

وی با اشاره به ادامه ساخت‌وساز باوجود اخطارهای متعدد که منجر به صدور حکم قطعی قلع و قمع شد، افزود: براساس حکم ماده ۳ قانون حفظ کاربری به مساحت ۱۲۲ مترمربع زیربنا و ۴۰۰ متر مربع مساحت در سنگتراشان ساری اجرا شد.

مدیر جهاد کشاورزی مرکز مازندران تصریح کرد: مجموعه مدیریت جهاد کشاورزی با حمایت دستگاه قضایی به‌ویژه دادستان مرکز استان و دبیر شورای حفظ حقوق بیت‌المال و همکاری دستگاه انتظامی و امنیتی در اجرای صیانت و جلوگیری از تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی اجرای  قانون را در دستور کار قرار داده است.

این مسوول در پایان گفت: درخواست ما از عموم شهروندان این است درصورت مشاهده هرگونه ساخت و سازهای غیرمجاز و تفکیک زمین موضوع را با شماره تلفن ۱۳۱ یگان حفاظت امور اراضی استان و مراکز جهاد کشاورزی در دهستان‌ها  اطلاع رسانی کرده و مطمئن باشند که در سریع‌ترین زمان ممکن پیگیری‌های لازم در این زمینه صورت خواهد گرفت./فارس

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

معصومی برنتی 29 مهر 1400
آقای مقام مسئول !!! این عمارت ظرف یک روز ساخته شده یا چند ماه چرا قبل از ساخت جلوگیری نمی کنید که اینهمه سرمایه ملی به هدر نرود .
جناب مسئول! چند بار آمدم امور اراضی استان و حتی تماس هم گرفتم ولی کسی جوابگو نبود حتما بعد از ساخت شما متوجه تماس و خبر خواهید شد.
صادقی 29 مهر 1400
چقدر شما دروغگو هستید بنده بارها گزارش کردم ولی هیچ کاری نکردن دروغگویی بیش نیستن

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.461 seconds.