.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ترافیک سنگین در محور‌های شمال
مسدود بودن بزرگراه تهران شمال، ترافیک را در سایر محور‌های منتهی به مازندران سنگین کرده است.

به گزارش شمال نیوز،  هاشمی رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران با بیان اینکه همزمان با تعطیلات، موج جدید سفر‌ها نیز به مازندران آغاز شده است، گفت: قطعه یک آزادراه تهران - شمال در مسیر رفت و برگشت تا ساعت ۲۴ دوشنبه ۳ آبان ماه مسدود است و خودرو‌هایی که از این مسیر تردد می‌کردند اکنون با ورود با سایر محور‌های دیگر سبب ایجاد ترافیک پرحجم شده اند.

او افزود: ترافیک در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل بیلقان تا کندر، محدوده‌های سرودار، وینه، خوشبختی و سیاه بیشه سنگین است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران ادامه داد: ترافیک در محور هراز مسیر جنوب به شمال محدوده لاسم، آب اسک، وانا و سه راهی چلاو نیز سنگین و در محور سوادکوه نیز مبادی ورودی از تهران به استان مازندران نیز ترافیک پرحجم گزارش شده است.

او با بیان اینکه محور‌های مازندران بارانی و در ارتفاعات با مه گرفتگی همراه است، گفت: راهداران مازندرانی با توجه به پیش بینی‌های هواشناسی مبنی بر احتمال بارش برف در ارتفاعات اکنون در محور‌های کوهستانی استان مستقر شده اند.

هاشمی از رانندگانی که قصد تردد در محور‌های کوهستانی مازندران را دارند خواست با توجه به کاهش دما و بارش باران ضمن رعایت قوانین و مقررات، تجهیزات و امکانات ایمنی را همراه داشته باشند و برای آگاهی از آخرین وضعیت راه‌ها با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.569 seconds.