.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خط تخریب رئیسی کلید خورد ....
شهربانو امانی: رئیسی یکی از ضعیف ترین دولت‌ها را تشکیل داده!/ دولت بی برنامه و سردرگم است/ کاری نکردند که مردم امیدوار شود!/ نگذاشتند روحانی موفق شود
شمال نیوز : در سال 92 مردم قطاری که در حال سقوط به پرتگاه بود را دوباره به ریل بازگرداند. هر چند در طول هشت سال دولت روحانی به اندازه ای چوب لای چرخ دولت گذاشتند که دولت روحانی نتواند موفق شود.
شهربانو امانی: رئیسی یکی از ضعیف ترین دولت‌ها را تشکیل داده!/ دولت بی برنامه و سردرگم است/ کاری نکردند که مردم امیدوار شود!/ نگذاشتند روحانی موفق شود شمال نیوز: شهربانو امانی، چهره اصلاح طلب و عضو پیشین شورای شهر تهران که قسمت مهم کارنامه آنها در چهار سال گذشته به تغییر نام خیابان های تهران اختصاص یافت، با روزنامه آرمان گفتگو کرده و در تخریب دولت نوپای سیزدهم چیزی کم نگذاشته است. هرچند که ترمیم خسارات اصلاح طلبان به ایران سال ها زمان می برد و گذشتن دو سه ماه برای قضاوت عملکرد دولت کافی نیست اما روند تخریب دولت آیت الله رئیسی قبل از شروع به کار دولت استارت خورد و این عجله نشان می دهد که بحث دلسوزی برای کشور و مردم در میان نیست؛ دل مشغولی اصلاح طلبان دوری از قدرت و انزوا در میان مردم است.

برای نمونه امانی مدعی شده است که دولت رئیسی کاری نکرده تا مردم امیدوار بشوند! تغییر شگفت آور روند کُند واکسیناسیون به واکسینه شدن حدود هفتاد درصد جامعه هدف(حداقل یک دُز واکسن) در کمتر از دوماه در نظر خانم امانی چه معنایی دارد؟ سفرهای هفتگی رئیس جمهور و سرکشی به مردم برای حل مشکلات آنها در مقایسه با رئیس جمهور ناکارآمدی که در یک سال و نیم پایانی مسئولیتش تقرییا جایی غیر از منزل و دفترش را ندید چیست؟ آغاز نهضت مسکن سازی چند میلیونی در مقابل دولتی که مسکن مهر را «مزخرف» نامید و نرخ هر متر خانه را نجومی کرد، امیدواری نیست؟

به گزارش جهان نيوز، بخش هایی از اظهارات امانی را در ادامه خواهید خواند:

*انتظار این بود که کابینه‌ای که تشکیل می‌شود بتواند افکار عمومی را با خود همراه کند و پایگاه اجتماعی دولت را تقوت کند. با این وجود در عمل چنین اتفاقی رخ نداده و ما شاهد هستیم یکی از ضعیف‌ترین دولت‌ها از نظر نیروی انسانی در سطح وزرا، معاونان و سایر مدیران دستگاه‌های اجرائی شکل گرفته است.   *آقای رئیسی تلاش می‌کند با ادب و احترام صحبت کند که این موضوع جای خوشحالی دارد.
  *آن چیزی که تاکنون درباره دولت سیزدهم رخ داده این است که دولت بی برنامه و سردرگم عمل کرده است.... دولت سیزدهم فاقد اتاق فکر است و به همین دلیل به هم ریختگی در تصمیم‌ها در دولت سیزدهم مشهود است.

*در ماه‌هایی که از عمر دولت گذشته باید اقداماتی انجام می شد که مردم نسبت به آینده کشور امیدوار شوند. این در حالی است که دولت‌سیزدهم در مسیری حرکت نکرده که امیدواری را در بین مردم افزایش بدهد.
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

123 29 مهر 1400
"یکی از ضعیف‌ترین دولت‌ها از نظر نیروی انسانی در سطح وزرا، معاونان و سایر مدیران دستگاه‌های اجرائی شکل گرفته است".........
خانم محترم؛ هنوز تغییرات بصورت کامل انجام نشده که شما دم از ضعف میزنید.تغییرات زود بهنگام و سرعتی و بدون درنظر گرفتن استعدادها، جزء منش دولت شما بوده است.
"در ماه‌هایی که از عمر دولت گذشته باید اقداماتی انجام می شد که مردم نسبت به آینده کشور امیدوار شوند. این در حالی است که دولت‌سیزدهم در مسیری حرکت نکرده که امیدواری را در بین مردم افزایش بدهد."
متاسفم برای شما. اگر هیچ اقدامی هم صورت نگرفته باشد(گرچه اقدامات بسیاری صورت گرفته ولی برخی می ترسند بیان کنند زیرا آبروی بی تدبیری خودشان می رود)، آیا این ورود گسترده واکسن کرونا و نجات جان مردم را نمی بینید. آیا این افزایش امید را در پی ندارد؟
نا شناس 29 مهر 1400
بدترین دولت تاریخ انقلاب مربوط به روحانی است هشت سال سیاهی وتباهی حالا دوماهه انتظار معجزه دارند حداقل دوسال صبرکنید چقدر اصلاح طلبان تشنه قدرت هستند
علی 29 مهر 1400
اگه به روحانی اجازه میداند کشور به فنا میداد و تمام کشور را خاکروبه میکرد. این خانم فقط از روی بُخل و کینه و برای تخریب کردن و آب تو آونگ ملکه جونش انگلیس داره این چرندیات تحویل میده.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.133 seconds.