.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رغبت پایین واکسیناسیون در افراد ۲۵ تا ۴۰ سال
شمال نیوز: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل از پایین بودن رغبت واکسیناسیون در افراد ۲۵ تا ۴۰ سال خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، دکتر جوانیان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل با بیان اینکه واکسیناسیون باعث می‌شود ایمنی در سطح وسیع اتفاق بیفتد و نهایتاً بیماری کنترل شود، گفت: رغبت انجام واکسیناسیون در افراد ۲۵ تا ۴۰ سال پایین است، چون فکر می‌کنند از سلامت کامل برخوردار بوده و در صورت ابتلا به بیماری مشکلی برایشان به وجود نمی‌آید.

او افزود: سوش‌های جدیدی از این بیماری می‌تواند افراد جوان‌تر را درگیر کند همانطوری که در اکثر پیک‌ها علی الخصوص پیک پنجم، مرگ‌ومیر در این سن هم داشتیم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: این افراد حتماً نسبت به انجام واکسیناسیون اقدام کنند، در درجه اول برای سلامت خودشان و درجه بعد برای اینکه جامعه به هدف نهایی که ریشه‌کنی این بیماری است.

او افزود: کسانی که دو دز واکسن را دریافت کردند ضمن تشکر از آن‌ها توصیه می‌کنیم شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کرده و ماسک بزنند.

متخصص عفونی دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: متأسفانه رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی بسیار کم شده و این می‌تواند هشدار برای موج ششم باشد.
تزریق بیش از نیم میلیون دُز واکسن کرونا در بابل

دکتر جوانیان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: ۵۳۴ هزار و ۱۶۰ دُز واکسن کرونا دتاکنون در این شهرستان به جمعیت گروه هدف تزریق شده است.

او افزود: ۲۰۰ هزار و ۲۲۹ نفر از جمعیت هدف شهرستان تاکنون هر دو دُز و ۳۵۳ هزار و ۹۳۱ نفر هم دُز نخست واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

دکتر جوانیان با بیان اینکه روزانه بین ۶ تا ۱۰ هزار دُز واکسن در چهار مرکز تجمیعی و ۴۰ مرکز و خانه بهداشت شهرستان تزریق می‌شود، گفت:تزریق دُز یادآور واکسن کرونا به کادر بهداشت و درمان شاغل در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل هم شروع شده است.

او افزود: سطح ایمنی در برخی از افراد پس از گذشت ۶ ماه از تزریق دُز دوم واکسن کرونا ممکن است پایین بیاید و نیازمند دز یادآور باشند.

دکتر جوانیان گفت: دُز یادآور برای کسانی است که در معرض خطر هستند و در کشور ما هم این توصیه فعلا با توجه به اعلام کشوری برای کادر بهداشت و درمان است.

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.191 seconds.