.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کاهش قیمت برنج پرمحصول در بازار مازندران
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: قیمت برنج نه تنها افزایش نیافت بلکه نسبت به ماه گذشته کمی کاهش یافت؛ به‌طوری‌که قیمت برنج محلی از ۴۲ هزار تومان به حدود ۴۰هزار تومان و ارقام پرمحصول از ۳۵هزار به ۳۱ تا ۳۳هزار تومان رسیده است.

به گزارش شمال نیوز، عزیزالله شهیدی‌فر امروز درباره وضعیت قیمت تخم‌مرغ در مازندران با بیان اینکه این استان واردکننده تخم‌مرغ است، اظهار کرد: درست است مرغ مازاد داریم و به استان‌های دیگر ارسال می‌کنیم اما ۵۰ درصد تخم‌مرغ وارد بازار استان می‌شود.

 وی افزود: با توجه به واردات و مازاد تولید پیش‌بینی‌های لازم برای تامین افزایش تقاضای تخم‌مرغ هم صورت گرفته و به این ترتیب مشکلی هم در تامین مازاد تقاضای ۶ماهه دوم سال وجود ندارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به اینکه روند کاهشی قیمت تخم‌مرغ ادامه دارد، اضافه کرد: همچنین موضوع مهم نظارت بر بازار است که دستگاه‌های متولی درصورت مشاهده تخلف برخورد‌های جدی را در دستور کار دارند.

این مسؤول در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر افزایش قیمت برنج، تصریح کرد: قیمت برنج نه تنها افزایش نیافت بلکه نسبت به ماه گذشته کمی کاهش یافت؛ به‌طوری‌که قیمت برنج محلی طارم از ۴۲ هزار تومان به حدود ۴۰هزار تومان و ارقام پرمحصول ندا، فجر و شیرودی از ۳۵هزار به ۳۱ تا ۳۳هزار تومان رسیده است.

شهیدی‌فر در بخش دیگری از سخنان خود در ارتباط با بازار مرغ مازندران، بیان کرد: مرغ به وفور در بازار موجود است.

وی افزود: روزانه ۲۰۰ تن گوشت آماده طبخ به تهران ارسال شده و ۳۰۰ تن در داخل استان توزیع می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران ادامه داد: البته مصرف استان روزانه ۲۵۰ تن بوده که برخی ایام حتی تا توزیع تا ۴۰۰ تن مرغ روزانه در سطح مازندران در دستور کار قرار می‌گیرد.

این مسؤول با اعلام اینکه هرچه توزیع مرغ بیشتر باشد، مشکلات کمتری در بازار شاهد خواهیم بود، گفت: در کنار همه مسائل باید درد و دل‌های تولیدکنندگان و سایر مشکلات در این بخش شنیده شود./فارس

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.137 seconds.