.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس شورای شهر ساری:
وجود ۳۰۰۰ نیروی مازاد در شهرداری ساری/ پل کابلی راکد ماند
رئیس شورای اسلامی شهر ساری شمار نیروهای فعال در شهرداری را پنج هزار نفر ذکر کرد وگفت: طبق استاندارد دو هزار نیرو نیاز بوده و مابقی مازاد هستند.

به گزارش شمال نیوز،  پرویز شعبانی صبح سه شنبه در دیدار اعضای شورای شهر ساری با نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه طی دو سال گذشته کارها و اقدامات عمرانی زیادی در شهر ساری صورت نگرفته است، افزود: طی دو سال اخیر شهرداران مختلفی در شهر جابجا شدند.

وی با عنوان اینکه کارهای جزئی در شهر و شهرداری به زمین نمانده است، افزود: در حال حاضر پنج هزار نیرو در شهرداری مشغول هستند و ماهانه ۴۰ میلیارد تومان حقوق و مزایا پرداخت می‌شود.

شعبانی با بیان اینکه نیروی انسانی سرمایه هر نهاد و دستگاه محسوب می‌شوند، ادامه داد: بسیاری از نیروها در قالب چارچوب قانونی جذب نشدند و در این بخش دارای مشکلات هستیم.

رئیس شورای شهر ساری گفت: تعداد نیروهایی که طبق استاندارد در شهرداری نیاز است دو هزار نفر بوده و افزایش و جذب بی رویه نیرو، هزینه‌های گزافی را روی دست شهرداری گذاشته است.

وی ادامه داد: موقعیت ایجاد شده ناشی از افزایش نیرو، بدهی‌های شهرداری مشکلات را افزایش داده است و هرچند رقم دقیق بدهکاری مشخص نیست زیرا بسیاری از پروژه‌ها بدون عقد قرارداد صورت گرفته است.

شعبانی با عنوان اینکه در داخل شهرداری هزار میلیارد تومان بدهی وجود دارد، افزود: برخی از پروژه‌ها و بدهی‌ها در محاکم قضائی مطرح است و هنوز رقم دقیق آن مشخص نیست.

رئیس شورای شهر ساری گفت: مشکلات و بدهی‌ها موجود سبب شده تا در انجام پروژه‌های عمرانی دارای مشکل شویم و برخی پروژه‌ها از جمله پل کابلی یک دهه نیمه کاره مانده است و امروز نمی‌توان با ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیارد تومان مسیر پروژه را تملک کرد.

وی افزود: پروژه پارک ملل نیز راکد مانده و زباله سوز نیز به عنوان یک معضل و چالش تبدیل شده است و یک دهه از آغاز و اجرای آن می‌گذرد.

وی با بیان اینکه جمع آوری زباله روزانه ۱۰۰ تا ۱۲۰ میلیون تومان هزینه روی دست شهرداری می‌گذارد، افزود: اشکالاتی در قراردادها و نحوه پرداخت‌های پروژه وجود دارد./مهر

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.176 seconds.