.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کلاهبرداری مالی با ترفند هویت جعلی امور مالی دانشگاه
افرادی که با ترفند هویت جعلی امور مالی دانشگاه " از کارمندان و اساتید دانشگاه‌های مازندران کلاهبرداری می‌کردند، دستگیر شدند.

به گزارش شمال نیوز، سرهنگ سامع خورشاد رئیس پلیس فتا مازندران گفت: در پی مراجعه چند تن از کارمندان دانشگا‌های مازندران به پلیس فتا بابلسر و استان با ارائه شکواییه‌ای اعلام کردند، افرادی کلاهبردار با عناوین همکاران امور مالی دانشگاه، طی تماس تلفنی واتساپی مدعی انتقال وجه اشتباه به حساب کارمندان می‌شدند وضمن تهدید نسبت به بلوکه شدن حساب آنان درخواست حضور در مقابل عابر بانک و ثبت کد و سریال ارائه شده را می‌کنند.

او افزود: این امر منجر به انتقال وجه از حساب افراد به حساب افرادی دیگری که وجود خارجی ندارند می‌شد؛ متهمان با همین روش از برخی کارمندان و اساتید دانشگاه‌ها در نقاط مختلف مازندران نیز اقدام به کلاهبرداری کرده اند.

سرهنگ خورشاد گفت: متهمان پس از دستگیری در ابتدا منکر هرگونه بزه ارتکابی شد و با سخنان گمراه کننده قصد فریب پلیس را داشت که با هوشیاری کارشناسان پلیس فتا و روبه‌رو شدن با ادله دیجیتال انکارناپذیر جمع‌آوری شده لب به سخن گشوده و به برداشت غیرمجاز از حساب ۳۷ نفر از کارمندان و اساتید دانشگا‌های مازندران درپوشش کارمند امورمالی دانشگاه تا این لحظه اعتراف کرده ومبالغ کلاهبرداری شده ازهموطنان تا این لحظه ۵۲ میلیارد ریال بر آورد شده است.

او افزود: سایت پلیس فتا به آدرس الکترونیکی www.cyberpolice.ir آماده دریافت گزارش‌های مردمی بوده و همچنین کاربران گرامی می‌توانند آخرین اخبار حوادث و رویداد‌های سایبری را از این سایت دریافت کنند وشماره تماس ۰۹۶۳۸۰ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات شهروندان در سراسر استان است.

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.048 seconds.