.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ساکت الهامی:
تیم نساجی با حفظ شاکله اصلی لیگ جدید را شروع می کند
سرمربی تیم نساجی مازندران گفت: تیمش با حدود ۸۰ درصد حفظ بازیکنان فصل گذشته و جذب چند بازیکن جدید لیگ بیست ویکم را شروع خواهد کرد.

به گزارش شمال نیوز،  ساکت الهامی شامگاه دوشنبه در نخستین نشست خبری خود پیش از بازی برابر میهمانش فجر سپاسی شیراز افزود: ۸۰ درصد تیم نسبت به فصل گذشته حفظ شده و امیدوارم که بتوانیم بدون کمترین مشکلی با این نفرات لیگ را ادامه بدهیم.

وی در خصوص بازی تیمش برابر تیم فجر گفت، آماده هستیم تا یک بازی باکیفیت را برابر تیم فجر انجام دهیم و نتیجه خوبی کسب کنیم.

الهامی افزود: البته تیم فجر با بازی‌های پیش فصلی که انجام داده قطعاً تیم گردن کلفتی هست، اما ما هیچ شناخت دیگری از این تیم نداریم و این مسئله کار ما را سخت کرده است.

وی اضافه کرد، با این حال تمام هدف مان این است که بازیکنان نساجی در بازی فردا، عملکرد قابل قبولی از خودشان نشان دهند تا به نتیجه لازم برسیم.

سرمربی تیم نساجی مازندران ادامه داد، بازی نساجی با فجر سپاسی، قطعاً برای هر دو تیم سخت خواهد بود، چرا که تیم‌ها عوض شده‌اند و برای یکدیگر تا حدود زیادی ناشناخته هستند.

الهامی گفت، فجر سپاسی فصل گذشته در لیگ برتر حضور نداشت، اما کادر فنی این تیم به خوبی تیمش را برای هر بازی آماده می‌کند و تیمی که با فوتبال خوب روی زمین خواهند داشت و این کار ما را سخت می‌کند.

دوست داریم هرچه زودتر در وطنی بازی کنیم

سرمربی تیم نساجی مازندران، با بیان این نکته که بسیار علاقمند و امیدوار هستیم که هرچه زودتر بازسازی و ایجاد چمن طبیعی ورزشگاه شهید وطنی به پایان برسد و بازی‌های این تیم در ورزشگاه خانگی برگزار شود، گفت: نمی‌خواهم در مورد زمین ساری صحبت کنم چون در حیطه وظیفه من نیست. در مورد وطنی هم اگر صحبت کنم چیزی جز غم و اندوه نخواهد ماند.

الهامی افزود: واقعاً زیبنده مازندران با پتانسیل بالا فوتبالی نیست که نساجی با این هویت و شخصیت خانه به دوش باشد.

وی ادامه داد، تیم نساجی متعلق به مازندران و حتی نماینده شمال کشور است و خانه این تیم ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر است.

الهامی گفت، شرایط هیجان آور وترسی که ورزشگاه وطنی برای تیم‌های میهمان دارد شاید ورزشگاه آزادی نداشته باشد. وی یادآورشد، تمام ناراحتی من این است که نمی‌توانیم در ورزشگاه خودمان بازی کنیم و انشالله هر چه زودتر شرایط به گونه‌ای باشد که در ورزشگاه خودمان بازی کنیم و جوابگوی هواداران باشیم.

تیم نساجی مازندران در شروع فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۶ عصر سه شنبه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر میزبان تیم تازه لیگ برتر فجر سپاسی شیراز خواهد بود./مهر

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 4.882 seconds.