.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرماندار نوشهر:
شهرک صنعتی از منطقه حفاظت شده خارج شود/مدیرعامل به نوشهر نیامد
فرماندار نوشهر با اشاره به مشکلات موجود در شهرک صنعتی نوشهر از مدیرعامل شهرک صنعتی استان خواست تا ضمن بازدید از شهرک برخی خروج آن از منطقه حفاظت شده رایزنی و تلاش کند.

به گزارش شمال نیوز، سعید یزدانی با اشاره به اینکه مشکلات زیست محیطی شهرک صنعتی نوشهر در حال رفع است، افزود: برخی امکانات نظیر برق و گاز در این شهرک تأمین شده است.

وی با عنوان اینکه در جلسه‌ای درباره چگونگی توزیع آب در داخل شهرک صنعتی با تولیت آب و فاضلاب تصمیم گیری شد، اظهار داشت: همچنین با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته برای تسریع در صدور سند مالکیت نیز هماهنگی لازم صورت گرفته است.

وی با عنوان اینکه پیگیری برای رفع مشکل زیست محیطی شهرک صنعتی در دست اقدام است، افزود: در حال حاضر به دلیل مشکلات موجود زیست محیطی، شرکت‌های مستقر نمی‌توانند پروانه بهره برداری دریافت کنند.

یزدانی ادامه داد: با توجه به استقرار شهرک صنعتی در منطقه حفاظت شده لازم است مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان با محیط زیست برای خروج شهرک صنعتی نوشهر از منطقه حفاظت شده اقدام کند.

فرماندار نوشهر همچنین با اشاره به آنکه شش ماه از انتصاب مدیرعامل جدید شهرک‌های صنعتی می‌گذرد، از وی خواست برای پیگیری مشکلات از شهرک صنعتی نوشهر نیز بازدید کند./مهر

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.842 seconds.