.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استقلال در آستانه فسخ قرارداد با کارگزار
معاون حقوقی باشگاه استقلال در خصوص فسخ قرارداد با کارگزار فعلی این باشگاه توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش شمال نیوز،  فرشید سمیعی، معاون حقوقی باشگاه استقلال درباره پرونده کارگزار باشگاه استقلال و مذاکرات انجام شده با این کارگزار اظهار کرد:‌ تنها پرونده‌ای که برای ما مانده، بحث کارگزار باشگاه است. ما دیروز (شنبه) جلسه‌ای با کارگزار باشگاه برگزار کردیم. جلسه حکمیت با ابلاغ و دعوت هیات حکمیت وزارت ورزش و جوانان در محل وزارت ورزش جوانان شنبه ساعت ۱۰ برگزار شد و بیش از ۲ ساعت طول کشید.

او درباره شرایط فسخ قرارداد با کارگزار باشگاه استقلال تاکید کرد: طبق ماده ۱۲ قرارداد، فسخ یک‌طرفه قرارداد ما با کارگزار باشگاه، بستگی به تایید هیات راهبردی نظارتی وزارت ورزش است و باید نظر این هیات اعمال شود تا ما بتوانیم با کارگزار جدید قرارداد امضا کنیم. احتمالا امروز (یک‌شنبه) هیات راهبردی نظارتی وزارت ورزش نظر خود در خصوص این فسخ قرارداد اعلام می‌کند و پس از آن ما با کارگزار جدید قرارداد خواهیم بست.

او همچنین در خصوص شکایت‌های باشگاه استقلال از برخی خبرنگاران گفت:‌ ما شکایت باشگاه استقلال را هم از بعضی خبرنگاران که در دوره مدیریت قبلی تنظیم شده بود را اعلام رضایت کردیم. ما حتی دعاوی ریالی خودمان را داریم حل و فصل می‌کنیم و درست نیست که باشگاه استقلال به این اندازه درگیر دعاوی قضایی باشد.
منبع: ایسنا

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.114 seconds.