.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کنترل ۱۶ هزار وسیله نقلیه عمومی در مازندران
بیش از۱۶ هزار وسیله نقلیه عمومی از ابتدای امسال تاکنون در مازندران مورد کنترل و نظارت قرار گرفته است.

به گزارش شمال نیوز، ناهید شهرامی نیا رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از اجرای طرح کنترل بر تردد وسایل نقلیه در این استان خبر داد و گفت: ۱۶ هزار و ۵۹۴ وسیله نقلیه عمومی در مازندران از ابتدای امسال تاکنون مورد کنترل و نظارت قرار گرفته اند.

 

او افزود: به منظور بازدارندگی، شناسایی و اعمال قانون با تخلفات رانندگی و همچنین ارتقای ایمنی تردد و کاهش تصادفات و فوتی‌های جاده‌ای، طرح کنترل و نظارت بر تردد وسایل نقلیه عمومی توسط این اداره کل و قرار گاه پلیس راه استان به صورت مستمر در حال اجرا است.

 

شهرامی نیا گفت: این طرح به صورت گشت‌های مشترک ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌ها و پلیس راه بوده که در تمامی محور‌های مواصلاتی پرخطر و پر تردد در جهت تشدید کنترل‌های میدانی ناوگان عمومی حمل‌ونقل و کنترل مدارک و تجهیزات ایمنی آن‌ها در طول راه‌ها و محل‌های توقف انجام شده است.

 

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران افزود: در این بارزسی‌ها ۱۳۳۷ مورد تخلف احصاء شده که پس از بررسی جهت اعمال قانون به دبیرخانه طرح در کمیسیون‌های ماده ۱۱ و ۱۲ ارسال شد.

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.365 seconds.