.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
زمان تعیین تکلیف سرمربی ایران مشخص شد
فدراسیون فوتبال ایران با تاکید بر دو عامل مهم، تکلیف کادر فنی تیم ملی را برای مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مشخص می‌کند.

به گزارش شمال نیوز،  تیم ملی فوتبال ایران پس از صعود به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی قطر با بلاتکلیفی در انتخاب سرمربی خود روبرو شده است.

 

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران تا سال ۲۰۲۳ خود را نفر اول این تیم در امور فنی می‌داند اما شهاب‌الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون هنوز تصمیمی بر ادامه همکاری با او نگرفته است.

 

رابطه سرد عزیزی خادم با اسکوچیچ در حالی عیان شد که آنها پس از بازگشت کاروان ملی‌پوشان از بحرین به تهران جلسه‌ای با یکدیگر نداشتند و تماس تلفنی از جانب رئیس با سرمربی تیم نیز گرفته نشده است.

 

توانایی فنی اسکوچیچ برای صعود مقتدرانه ایران به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و همچنین شناخت او از رقیبان مرحله نهایی جزو مواردی است که مدیران فدراسیون نسبت آن تردید دارند تا انتخاب بهترین گزینه برای هدایت ملی‌پوشان تبدیل به چالش اصلی آنها شود.

زمان تعیین تکلیف سرمربی تیم ملی ایران مشخص شد

 

عزیزی خادم که در اردوی تیم ملی در بحرین حضور داشت جلسات زیادی را با بازیکنان ملی پوش درباره عملکرد اسکوچیچ برگزار کرد، صحبت‌هایی که نشان از تأثیر آن در تصمیم‌گیری عزیزی خادم در قبال اسکوچیچ دارد.

 

رئیس فدراسیون فوتبال به خوبی می‌داند زمان باقیمانده تا شروع دور بعدی مسابقات انتخابی جام جهانی، مهم‌ترین موضوع در انتخاب سرمربی تیم ملی ایران است. با این حال وی می‌خواهد تصمیم خود را پس از مشخص شدن حریفان در دور نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ و مشورت با هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال بگیرد.

 

عزیزی خادم قصد دارد یک روز پس از برگزاری قرعه کشی رقابت‌های مرحله نهایی جلسه‌ای با هیأت رئیسه ترتیب داده و در این باره تمام موارد را در میان بگذارد.

 

قرعه کشی مرحله نهایی انتخابی جام جهانی قطر در قاره آسیا ۱۰ تیرماه برگزار می‌شود و فدراسیون تصمیم دارد انتخاب نهایی خود را درباره سرمربی تیم ملی ایران تا ۱۵ تیرماه اعلام کند.

 

فدراسیون فوتبال در حالی تصمیم به انتخاب سرمربی در نیمه تیرماه گرفته که بازی‌های تیم ملی ایران از ۱۱ شهریورماه آغاز می‌شود.

 

منبع: مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.17 seconds.