.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خداحافظی با هزینه ۱۰۰ میلیارد ریالی نسخه نویسی از امروز
حذف دفترچه کاغذی بیمه سلامت از امروز صرفه جویی بیش از ۱۰۰ میلیارد ریالی برای مازندران به بار خواهد داشت.

به گزارش شمال نیوز،  دکتر ظفرمند مدیرکل بیمه سلامت مازندران با بیان اینکه دفترچه کاغذی بیمه سلامت از امروز حذف و نسخه نویسی الکترونیکی جایگزین آن می‌شود، گفت: یک میلیون و ۵۰۰هزار مازندرانی دفترچه بیمه سلامت داشتند که از امروز این دفترچه‌ها حذف خواهد شد.

 

او افزود: ۸۵۰ هزار دفترچه بیمه سلامت سالانه در استان چاپ و برای چاپ هر دفترچه نیز ۱۲هزار و ۵۰۰تومان هزینه می‌شد که با اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی این هزینه‌ها حذف خواهد شد.

 

مدیرکل بیمه سلامت مازندران هدف از حذف دفترچه کاغذی بیمه سلامت را استقرار دولت الکترونیک و ارائه خدمات مطلوبتر و سریعتر به افراد اعلام کرد و ادامه داد: همه بیمارستان‌ها، مراکز درمان دولتی و خصوصی، پزشکان خانواده و پزشکان خصوصی طرف قرارداد با بیمه سلامت به سامانه نسخه نویسی الکترونیک مجهز شدند.

 

ظفرمند گفت: داروخانه‌ها و مراکز پاراکلینیک هم به سامانه نسخه نویسی الکترونیک بیمه سلامت دسترسی دارند و اطلاعات بیمه شده در سامانه‌های نسخه نویسی و نسخه پیچی قابلیت رویت، تصحیح و بازخوانی مجدد است.

 

مدیرکل بیمه سلامت مازندران ادامه داد: اطلاعات درمانی بیمه شدگان در سامانه حقوق شهروندی بیمه سلامت (https://eservices.ihio.gov.ir/esc) قابل رویت است و علاوه بر آن بیمه شده می‌تواند وضعیت بیمه‌ای خود را از طریق گوشی همراه با درج کد دستوری#۱۶۶۶*استعلام بگیرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.