.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز مرحله دوم واکسیناسیون سالمندان ؛
هزار دوز واکسن ;کرونا به مازندران رسید
شمال نیوز : دکتر موسوی گفت : این میزان واکسن‌های ارسالی برای تحت پوشش قرار دادن همه جمعیت کافی نیست، اما هر میزانی که واکسن به مازندران اختصاص پیدا کند فراخوان داده می‌شود.

شمال نیوز: ۴۰ هزار دوز واکسن سینوفارم وارد مازندران شد.

 

به گزارش شمال نیوز،  دکتر موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه ۴۰ هزار دوز واکسن سینوفارم برای تزریق به افرادی که پیشتر سینوفام دریافت کرده بودند وارد مازندران شده است، گفت: مرحله دوم واکسیناسیون سالمندان در استان از دیروز آغاز شده است و ادامه خواهد داشت.

 

او افزود: این میزان واکسن‌های ارسالی برای تحت پوشش قرار دادن همه جمعیت کافی نیست، اما هر میزانی که واکسن به مازندران اختصاص پیدا کند فراخوان داده می‌شود.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه واکسن‌های وارد شده در این مرحله با واکسن‌های قبلی تفاوتی ندارند، ادامه داد: اولویت دریافت این واکسن با کسانی است که دوز اول این واکسن را دریافت کرده اند تا واکسیناسیون این گروه تکمیل شود.

 

دکتر موسوی افزود: برای تزریق مرحله دوم واکسیناسیون کرونا امروز تفاوتی در واکسن‌های که در یافت کردند با واکسن‌های جدید ندارد.

 

او گفت: این واکسن به همه کسانی که در مرحله نخست واکسن سینوفام دریافت کردند تززیق می‌شود.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در خصوص تاخیر چند روزه برای دوز مرحله دوم برای برخی گرو‌ها گفت: این تاخیر تاثبری در اثرگذاری واکسن ندارد، چون هنوز از محدوده زمانی مطالعه شده درباره اثر گذاری واکسن‌ها عبور نکرده اند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.