.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رسیدگی به ۱۰۴ تخلف در حوزه حمل و نقل عمومی مازندران
۱۰۴ تخلف در حوزه حمل و نقل عمومی مازندران در ۳ ماه اول امسال مورد رسیدگی قرار گرفت.

به گزارش شمال نیوز، عباسعلی نجفی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: ۲۵ مورد پرونده تخلفات شرکت‌ها و موسسات حمل و نقلی، ۶۵ مورد پرونده تخلف رانندگان حمل و نقل جاد‌های و ۱۴ مورد تخلف مالکان خودرو در ۳ ماه اول امسال در استان رسیدگی و احکام آن‌ها صادر شد.

 

او افزود: جلسات کمیسیون ماده ۱۲ برای رسیدگی به تخلفات شرکت‌ها و موسسات حمل ونقل جاده‌ای برون شهری و کمیسیون ماده ۱۱ برای رسیدگی به تخلفات رانندگان حمل ونقل جاده‌ای برگزار می‌شود.

 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت:کمیسیون ماده ۱۴برای رسیدگی به تخلفات مالکان ناوگان عمومی حمل و نقل است.

 

او افزود: عمده تخلفات شرکت‌های حمل و نقل و رانندگان حمل و نقل برون شهری عبارتند از: صدور بارنامه بدون اطلاع راننده، سوءاستفاده از کارت هوشمند و یا کد پستی، عدم پرداخت کرایه حمل، جابجایی بار بدون بارنامه، عدم رعایت مقررات حمل بارنامه‌های عادی و ترافیکی در جاده‌های استان، عدم ارایه خدمات مطلوب در حین سفر است.

 

عمده تخلفات گزارش شده در کمیسیون ماده ۱۲ از طریق شکایات سامانه شهراه و ۱۴۱ مبنی بر اخذ کرایه و کمیسیون اضافی در بخش بار وعدم رعایت سوار کردن مسافر و صدور بلیط در بخش مسافر بوده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.32 seconds.