.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هفت پیشنهاد نماینده ولی فقیه در مازندران به رییس جمهوری منتخب
شمال نیوز: نماینده ولی‌فقیه در مازندران روز شنبه با ارسال پیامی پیروزی حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.
هفت پیشنهاد نماینده ولی فقیه در مازندران به رییس جمهوری منتخب

به گزارش شمال نیوز، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی در این پیام که نسخه ای از آن در اختیار رسانه ها قرار گرفت ، خطاب به رییس جمهوری منتخب نوشت : اعتماد ملت بزرگ و بزرگوار ایران اسلامی به جناب عالی برای واگذاری مسئولیت خطیر ریاست جمهوری اسلامی از بزرگ ترین موهبت‏ های الهی و نشانه شایستگی جناب عالی است ، بویژه آن که این امانت سپاری خطیر در دهه‏ مبارک کرامت و در آستانه سالروز خجسته میلاد امام همام حضرت علی‏ ابن موسی‏ الرضا (ع) انجام شده که عنایتی از آن حضرت و از رهگذر دو سال خدمتگزاری شما به آن آستان ملک پاسبان است.
امام جمعه ساری افزود : صمیمانه این موفقیت بزرگ را به حضرت عالی تبریک عرض نموده و آرزوی  توفیقات روزافزون، سلامتی و عافیت برای شما خادم الرضا (ع) دارم و نکاتی را به عنوان برادر مخلص یاد آور می‌شوم:

نماینده ولی فقیه در مازندران توصیه هایش را در هفت بند ارائه و تاکید کرد : شعار مبارزه با فساد ، نه تنها مبارزه با مفسد ، را که انگیزه هجرت خود از قوه قضائیه به قوه مجریه اعلام کردید ، میثاقی از جانب شما به ملت است که باید سرلوحه کار شما بوده و با گزینش و انتخاب افراد پاک و لایق و نظارت کافی عملی شود.

محمدی لایینی افزود : در انتصاب وزراء و مدیران، لیاقت، کفایت و دیانت محور و اساس کار باشد که بخش مهمی از مشکلات مملکت نتیجه ناکارآمدی‏ ها است. مدیران جهادی مردان میدان سازندگی هستند.

وی سومین توصیه اش را استفاده از توان نیروهای استان های کشور در انتخاب اعضاء کابینه برشمرد و تصریح کرد : همه یا اکثریت استان ‏ها در کابینه سهمی داشته باشند و اگر وزیری از یک استان است معاونانش از استان ‏های دیگر باشند.

امام جمعه ساری دوری گزینی از اشرافیگری را به عنوان چهارمین توصیه اش مطرح کرد و نوشت : عملا نشان دهید که زیِّ یک مسئول در نظام جمهوری اسلامی سادگی و پیراستگی است نه اشرافیت و کاخ نشینی و کاخ سازی. به قول بزرگمهر:شهان اگر که به تعمیر مملکت کوشند - چه حاجت است که تعمیر بارگاه کنند .

نماینده ولی فقیه در مازندران پنجمین توصیه اش به منتخب مردم را رسیدگی به مشکلات استان برشمرد و تاکید کرد : استان مازندران مشکلات جدی در حوزه ‏های کشاورزی، صنعت و گردشگری دارد که نیاز به عنایت ویژه از جانب دولت جوان و حزب الهی شما است.

محمدی لایینی همچنین توجه فوری و با اولویت به « اقشار نیازمند و فضای کسب و کار را که از تنگنا‏های اقتصادی موجود و شرایط کرونایی بشدت آسیب دیده » به عنوان ششمین توصیه اش مطرح و در بند هفتم از توصیه هایش هم نوشت : مهم تر از همه خضوع و تسلیم نسبت به مقام منیع ولایت امر و عمل به توصیه‏ ها و دستورات معظم له همان چیزی است که ارواح طیبه شهدا و دل خانواده‏ های شهدا را خوشحال و مملکت را پیش می‌برد و مردم را امیدوار می سازد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.685 seconds.