.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
منتخبین شورای شهرهای قائمشهر، جویبار و کوهیخیل معرفی شدند
شمال نیوز: منتخبین مردم در دوره ششم شورای اسلامی شهرهای قائمشهر، جویبار و کوهیخیل با پایان شماره آرا و تجمیع آنها مشخص شدند.
منتخبین شورای شهرهای قائمشهر، جویبار و کوهیخیل معرفی شدند

شمال نیوز:  منتخبین مردم در دوره ششم شورای اسلامی شهرهای قائمشهر، جویبار و  کوهیخیل با پایان شماره آرا و تجمیع آنها مشخص شدند.


به گزارش شمال نیوز، بر اساس آراء اخذ شده سید هادی فضلی وسطی کلائی با ۹ هزار و ۷۱۳ رای، صادق برزویی با هشت هزار و ۱۸۸ رای، مهدی ابراهیمی بشلی با هفت هزار و ۲۲۱ رای، ایمان پویامهر با هفت هزار و ۱۳۲ رای، احسان اسماعیلی نجار با هفت هزار و ۱۱۷ رای، مفید اسماعیلی سراجی با ۶ هزار و ۴۲۹ رای، سعید برزگر کوچکسرائی با پنج هزار و ۸۶۷ رای، رضا خانی کوچکسرائی با پنج هزار و ۵۱۹ رای و جعفر احمدی با پنج هزار و ۲۵۹ رای به عنوان منتخبین مردم قائمشهر تعیین شدند.

همچنین اعضای علی البدل شورای شهر قائمشهر عبارتند از:  نصرالله دریابیگی با چهار هزار و ۸۹۸ رای ، رامین خطی دیزآبادی با چهار هزار و ۴۲۱ رای، علی یزدان پناه قادیکلائی با چهار هزار و ۲۲۱ رای، محمد یعقوبی کوچکسرائی با چهار هزار و ۱۲۲ رای، حبیب خناری نژاد با چهار هزار و ۷۵ رای و علی غفوری با سه هزار و ۹۹۷

همچنین بر اساس آراء ماخوذه ، سید حسین میری با سه هزار و ۹۷۷ رای، آذر خاتمی با سه هزار و ۳۸۲ رای ، محمد علی بذرافشان با سه هزار و ۲۵۹ رای، سید مجتبی قائمی با ۲ هزار و ۷۷۳ رای و همت بخشیان جویباری با ۲ هزار و ۶۷۷ رای به عنوان منتخبین شهر جویبار معرفی شدند.

اعضای علی البدل این شهر را محسن چلنگری جویباری با ۲ هزار و ۵۵۲ رای، میلاد قلیان با ۲ هزار و ۲۳۸ رای و حمزه حاتمی جویباری با ۲ هزار و ۲۶۶ رای اعلام کرد.

منتخبین مردم برای شورای ششم در شهر کوهیخیل: سید فخرالدین حسینی کوهیخیلی با ۷۴۴ رای، سید محمد جلالی کوهیخیلی با ۶۳۸ رای، اسماعیل پلنگی با ۵۹۰ رای، بهرام سرخی کوهیخیلی با ۵۸۱ رای و سید حجت الله احسانی کوهیخیلی با ۵۴۰ رای اعلام کرد و گفت که سید احمد سلیلی با ۴۶۸ رای به عنوان عضو علی البدل معرفی شدند.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.671 seconds.