.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ضریب نفوذ گاز در مناطق کم برخوردار مازندران به ۱۰۰ درصد می‌رسد
مشایخی در ساری، گفت: ضریب نفوذ گازرسانی با همت و تلاش نیرو‌های متخصص شرکت گاز مازندران در مناطق کم برخوردار به ۱۰۰ درصد می‌رسد.

به گزارش شمال نیوز، غلامرضا مشایخی مدیرگازرسانی شرکت ملی گاز ایران در مراسم تودیع و معارفه سرپرست شرکت گاز مازندران که بصورت وبینار برگزار شد، با اشاره به عملکرد مثبت شرکت گاز استان در ارتباط با پروژه‌های گازرسانی، گفت: در موضوع گازرسانی به مناطق کم برخوردار در مازندران، اعتبارات خوبی تخصیص داده شده که بزودی با همت و تلاش نیرو‌های متخصص شرکت گاز مازندران، شاهد ضریب نفوذ ۱۰۰ درصدی گاز در این بخش خواهیم بود.

 

او افزود:اولویت تصمیمات سازمانی باید با منابع انسانی باشد چرا که اگر این عزیزان در شرایط ایده‌آل فکری خوب قرار داشته باشند، بازدهی بسیار بالایی خواهند داشت.

 

حمزه امیرتیموری سرپرست پیشین شرکت گاز مازندران با اشاره به اینکه کوهستانی بودن و پراکندگی زیاد روستاها، اجرای شبکه گاز را دچار دشواری کرده و در این راه پروژه‌های گازرسانی با سختی فراوان به ثمر می‌رسند، گفت: ۵۹ شهر و دو هزار و ۳۶۱ روستای استان تاکنون گازرسانی شده که از این تعداد ۷۸ روستا در پارسال از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

 

مقدم بیگلریان سرپرست جدید شرکت گاز مازندران در این جلسه گفت: رسیدن به اهداف متعالی صنعت گاز در مازندران با وجود پتانسیل قوی و سرشار از سرمایه‌های انسانی توانمند در این شرکت که در همه بخش‌ها و در تمام حوزه‌ها سرآمد هستند، کار دشواری نخواهد بود.

 

او با اشاره به استمرار گازرسانی به ۴۲۵ روستا و تکمیل ۲ شهر باقیمانده در استان، افزود: در فضای استان هم نیازمند همراهی بیشتر مدیران و مسئولان اجرایی هستیم و حمایت، همکاری و تعامل دستگا‌های حاکمیتی استان، بی‌شک موجب خیر و برکت برای مردم عزیزمان می‌شود.

 

بیگلریان در ادامه بر لزوم پیگیری برای پایداری تامین گاز استان در فصل سرما تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه به زودی گازرسانی در مازندران تکمیل و به استان سبز تبدیل خواهد شد، لذا بایستی استراتژی‌ها در اعتماد سازی ذینفعان، نگهداری و تعمیرات، بهینه سازی انرژی تغییر یافته و مهندسی شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.172 seconds.