.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اختلال در سایت دانشگاه پیام نور مازندران و سردرگمی دانشجویان

اختلال در سایت دانشگاه پیام نور، دانشجویان مازندرانی را سردرگم کرده است.

به گزارش مهر، اینترنتی شدن فعالیتهای مرتبط با دانشگاه اعم از ثبت نام، انتخاب واحد، کارنامه تحصیلی، پرداخت الکترونیکی شهریه در برخی مواقع برای دانشجویان دردسر ساز می شود.

در حال حاضر با نزدیک شدن به زمان امتحانات ترم اول سال جاری، دانشجویان دانشگاه های مراکز مختلف پیام نور مازندران برای دریافت کارت ورود به جلسه و شماره صندلی خود دچار مشکل شده اند.

دانشگاه پیام نور مازندران که سایت اختصاصی برای دانشجویان خود ندارد و دانشجویان مراکز مختلف استان باید برای انجام امور اداری خود به سایت دانشگاه پیام نور گلستان با عنوان www.reg.pnu.ac.ir مراجعه کنند با اختلال در این سایت مواجه شده اند.

یکی از دانشجویان پیام نور مرکز قائمشهر در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: طبق اعلام رسمی دانشگاه دانشجویان می توانستند از روز دوشنبه از طریق سایت دانشگاه پیام نور گلستان اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه کنند که تنها در روز اول دانشجویان موفق به دریافت کارت ورود به جلسه شدند.

وی افزود: در روز دوم سایت مورد نظر با اختلال مواجه شد و بسیاری از دانشجویان نتوانستند کارت مورد نظر را دریافت کنند و از روز چهارشنبه سایت دانشگاه پیام نور باز نشده است.

دانشجویان این دانشگاه که در چند روز آینده امتحانات آنان آغاز خواهد شد علاوه بر استرس امتحان، استرس نداشتن کارت ورود به جلسه را نیز دارند و دچار نگرانی شده اند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

55 8 بهمن 1388
سایت گلستان واقعا افتضاست وهمیشه مشکل داره چه برای دریافت کارت ورود به جلسه ازمون والان هم برای دریافت کارنامه دچار مشکل شدیم لطفا(خواهشا)چاره ای بیاندیشید
نا شناس 22 فروردين 1389
شما سامانه آموزشی دانشگاه پیام نور کشور باعنوان گلستان و نه استان گلستان را اشتباه گرفته اید. مثلا روزنامه مجازی هم هستید!!! سایت پیام نور مازندران www.mpnu.ac.ir

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.