.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تخلفات چشمگیر انتخاباتی نداشتیم
کارنامی گفت: تخلفات چشمگیر انتخاباتی هنوز به هیات نظارت بر انتخابات گزارش نشده است.

به گزارش شمال نیوز، علی بابایی کارنامی سخنگوی هیات نظارت بر انتخابات شورا‌ها در مازندران با بیان اینکه داوطلبان، ناظران و مجریان سه رکن انتخابات هستند، گفت: تذکرات لازم برای پیروی و حرکت بر مدار قانون به هر سه رکن برگزاری انتخابات داده شده است تا قانون را محور کار بدانند.

 

او افزود: شهرداران، مجریان و ناظران بر انتخابات حق مهندسی کردن انتخابات را ندارند و استانداری و هیات نظارت بر انتخابات شورا‌ها تذکرات لازم را به آن‌ها داده اند.

 

سخنگوی هیات نظارت بر انتخابات شورا‌ها در مازندران با بیان اینکه نظارت بر داوطلبان انتخابات چه در روستا و چه در شهر استمرار دارد، ادامه داد: بعد از تذکر‌هایی که به شهرداری‌ها داده شده بود اصلاحات اساسی و خوب را شاهد بودیم.

 

بابایی گفت: گزارش خیلی بدی از تخلفات انتخاباتی به هیات نظارت بر انتخابات استان هنوز ارائه نشده است.

 

او افزود: با توجه به اتفاق‌های گذشته و بدعت ساختارشکنانه برخی شهرداری‌ها و شهرداران در مهندسی انتخابات شورا‌های گذشته هنوز این نگرانی وجود دارد و اخطار‌های جدی داده شده است.

 

سخنگوی هیات نظارت بر انتخابات شورا‌ها در مازندران انتخابات پیش رو را اولین انتخابات چله دوم انقلاب دانست و بر لزوم مشارکت حداکثری تاکید کرد و ادامه داد: افراد با گرایش‌های سیاسی مختلف نباید نگران باشند که گرایش‌های آنان روی تصمیم مجریان و ناظران انتخابات تاثیر گذار است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.996 seconds.