.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پرداخت ۵۵۷ میلیارد ریال از هزینه درمان بیماران خاص مازندران
مدیرکل بیمه سلامت مازندران از پرداخت ۵۵۷ میلیارد ریال از هزینه درمان بیماران خاص استان در پارسال خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، دکتر رسول ظفرمند مدیرکل بیمه سلامت مازندران با بیان اینکه بیش از ۴۵۰۰ نفر از بیماران خاص استان شامل بیماران تالاسمی، هموفیلی، دیالیزی، پیوند کلیه و ام اس تحت پوشش بیمه سلامت استان قرار دارند، گفت: ۵۵۷ میلیارد ریال هزینه درمان این بیماران  پارسال پرداخت شد.

 

او افزود: بیماران خاص استان بیش از ۱۲۷ هزار بار پارسال به موسسات درمانی استان مراجعه داشته اند که در این راستا اداره کل بیمه سلامت مازندران ماهانه بیش از ۴۶ میلیارد ریال بابت هزینه درمان این افراد به موسسات درمانی پرداخت کرده است.

 

ظفرمند گفت: دولت در سال‌های اخیر برنامه‌های جامعی را در حوزه سلامت و بهداشت جامعه به اجرا درآورده است و سازمان بیمه سلامت نیز به عنوان سازمانی پیشرو در پیاده‌سازی دولت الکترونیک، طرح‌های نوینی را در زمینه ارائه خدمات الکترونیک به جامعه هدف به انجام رسانده است.

 

او با اشاره به اینکه موضوع بیماران صعب‌العلاج در دنیا به عنوان یک اولویت مهم با هزینه‌های بسیار سنگین برای فرد بیمار و دولت، افزود: فرهنگ سازی و توانمندسازی افراد در زمینه حفظ سلامت به خصوص آشنایی با روش‌های پیشگیری از این بیماری‌ها توسط مسئولین و متولیان سلامت جامعه نقش بسیار موثری در مدیریت بیماری‌های خاص ایفا می‌کند.

 

مدیرکل بیمه سلامت مازندران گفت: با توجه به اجرای پروژه‌های الکترونیک ارائه خدمات توسط سازمان بیمه سلامت و دقت در ثبت نیازمندی‌های دارویی و درمانی بیماران خاص، امیدواریم از برخی اشکالات و نقص‌های گذشته پیشگیری شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.235 seconds.