.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
لیست واحد شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی برای انتخابات شورا
شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی در مازندران برای انتخابات شورا‌ها لیست واحدی خواهد داد.

به گزارش شمال نیوز، شکرالله رضازاده دبیر شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی در مازندران با بیان اینکه اساس کار شورای ائتلاف حضور محکم در انتخابات شورای اسلامی شهر‌ها نیز است ،گفت: این شورا در برخی از شهرستان‌ها به جمع‌بندی برای ارائه لیست واحد رسیده و در برخی از شهرستان‌ها نیز لیست در حال آماده شدن است.

 

او افزود: همه کسانی که در شهر‌های مختلف مورد توجه شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی بودند تایید شدند و کاندیدای تایید نشده ندارد که نشان‌دهنده هدف‌گذاری درست این شورا است.

 

دبیر شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی در مازندران ادامه داد: یکی از بحث‌هایی که در شورا در حال انجام است توافق روی تعداد اعضای حاضر در لیست است که برابر با تعداد کاندیدای آن شهر و یا دو برابر این تعداد باشند که در حال مشورت هستیم.

 

دبیر شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی در مازندران در خصوص انتخابات ریاست جمهوری نیز گفت: دفتر ستاد انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم جبهه انقلاب استان مازندران چند روز آینده در ساری افتتاح و پس از آن در ۲۲ شهرستان دیگر نیز این دفاتر تاسیس خواهد شد.

 

رضازاده افزود: شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب استان مازندران نخستین استانی بود که با ارسال نامه‌ای از حجت الاسلام والمسلمین رئیسی برای ورود به انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

 

او افزود: شنیده‌ها حاکی از ورود آقای رئیسی به رقابت انتخاباتی ریاست جمهوری دارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.041 seconds.