.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دیدار مدیرکل امور روستایی استانداری مازندران با معاون توسعه روستایی ریاست جمهوری و معاون وزیر کار
محمدرضا غلامی؛ مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران برای پیگیری اعتبارات توسعه روستایی و تقویت خدمات زیربنایی در این مناطق با معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور و معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بطور جداگانه دیدار کرد. ‎

به گزارش شمال نیوز به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، محمدرضا غلامی؛ مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری با محمد امید، معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور در راستای پیگیری اعتبارات محرومیت زدایی، اعتبارات آب شرب و راه روستایی دیدار و گفتگو کرد.


مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران همچنین در این روز؛ با عیسی منصوری، معاون اشتغال و کارآفرینی  وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص تخصیص اعتبارات ویژه جهت توسعه روستاهای مازندران نیز دیدار و گفتگو کرد.

محمد رضا غلامی در حاشیه این دیدارها با بیان این که بر اساس تاکیدات استاندار مازندران، توسعه روستایی در ابعاد مختلف بویژه تقویت اشتغال، تولید و خدمات رسانی در محور کار اداره کل روستایی و شوراها قرار دارد؛ افزود: روستاها بهمان اندازه که نیازمند توجه اند، بیش از آن، دارای ظرفیت ها و مزیت های توسعه ای در بخش مختلف هستند که اگر با برنامه در این راستا حرکت کنیم؛ ثمربخش خواهد بود.

وی توسعه مناطق محروم را از دیگر ماموریت های اصلی اداره کل روستایی و شوراهای استانداری بیان کرد و گفت: برای تحقق این مهم؛ از ظرفیت همه دستگاه ها و نهادهای ملی و استانی بهره خواهیم برد.

غلامی دیدار با معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور و معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را در جهت تحقق ماموریت های یاد شده دانست و یادآور شد: توسعه روستایی و مناطق محروم باید بصورت جهادی و میدانی دنبال شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.445 seconds.