.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماز عید سعید فطر در مصلی و مساجد مازندران برگزار می شود
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: نماز عید سعید فطر با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی در مصلی و مساجد شهرهای استان برگزار می شود.

به گزارش شمال نیوز، حجت الاسلام ناصر شکریان  با اشاره به اینکه در آستانه عید سعید فطر هستیم، گفت؛ نماز عید سعید فطر در تمامی مساجد و اماکن مذهبی شهرها و روستاهای استان با رعایت دقیق شیوه نامه‌ها و پروتکل‌های بهداشتی و در فضای باز برگزار می‌شود.

 

وی با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مؤمنان، مسلمانان و شیعیان جهان در ماه بندگی خدا و با تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر، اظهار داشت: نماز عید سعید فطر در مصلی و تمامی مساجد و اماکن مذهبی شهرها و روستاهای مازندران با رعایت شیوه نامه‌ها، دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های وزارت بهداشت و درمان برگزار خواهد شد.

 

وی در ادامه با اشاره به اهمیت نماز عید سعید فطر و با اشاره به اینکه مسجدی‌ها و فعالان حوزه دین در شرایط کرونایی همواره بیشترین همکاری و همراهی را با ستاد ملی کرونا داشته‌اند، افزود: تجربه برگزاری مراسم‌های شب‌های قدر در سال‌های گذشته و اخیر و برخی فعالیت‌های دینی و مذهبی با توجه به رعایت دقیق پروتکل‌های وزارت بهداشتی و درمان ثابت کرده است که فعالان حوزه دین و مسجدی‌ها در اجرای همه دستورالعمل‌ها و شیوه نامه‌ها از دیگر اقشار جامعه دقیق‌تر و مصمم‌تر هستند و با توجه به این شرایط برگزاری نماز عید فطر در تمامی مصلی‌ها، مساجد و محافل دینی و مذهبی با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و شیوه نامه‌ها برگزار خواهد شد.

 

عضو شورای فرهنگ عمومی استان، عید فطر را عید الله و شکرانه یک ماه بندگی برای خدای متعال دانست و تصریح کرد: عید فطر، جشن بزرگ بندگی مؤمنان و مسلمانان و شیعیان جهان است و همه مؤمنان، مسلمانان باید از دستاوردهای معنوی این ماه حفظ و حراست کنند.

 

حجت الاسلام شکریان امیری در بخش پایانی سخنان خود با تقدیر از اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته فعالان حوزه دین، مسجدی‌ها و هیئات مذهبی در برگزاری مراسم ویژه شب‌های قدر و شهادت حضرت امیر مؤمنان علی (ع)، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه در ایام شیوع پیک چهارم این ویروس منحوس (کووید ۱۹) در کشور بودیم اما با مجوز وزارت بهداشت و درمان و نظر مساعد وزیر بهداشت این مراسم با رعایت دقیق شیوه نامه‌ها و پروتکل‌های بهداشتی و درمان و بدون هیچ مشکلی برگزار شد و قطعاً نماز عید فطر هم با همان تدابیر و برنامه ریزی دقیق‌تر برگزار خواهد شد.

 

وی افزود: به لطف خدا و تلاش و مجاهدت‌های کادر درمان و پزشکی و همراهی مردم فهیم استان و دعای مؤمنان و روزه داران شاهد کاهش موارد ابتلاء در استان مازندران هستیم و از پیک چهارم عبور کردیم و باید مراقبت کرد و از سفرهای غیر ضروری به استان جلوگیری شود./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.141 seconds.