.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حکم استاندار به‌عنوان قائم‌مقام شورای شهر ساری ؛
«جواد طالبی» شهردار ساری شد / دشورای‌های پیشِ روی شهردار جدید
شمال نیوز : با توجه به این‌که طبق قانون سرپرست تنها سه ماه می‌تواند اداره‌کننده شهرداری باشد، امروز و پس از گذشت مدت زمان قانونی، جواد طالبی به عنوان شهردار ساری معرفی شد.
 «جواد طالبی» شهردار ساری شد /  دشورای‌های پیشِ روی شهردار جدید

شمال نیوز: در پی تأیید حکم نهایی انحلال شورای شهر ساری، استاندار مازندران به‌عنوان قائم‌مقام شورای مرکز استان حدود سه ماه قبل حمیدرضا مرادی را در جایگاه سرپرست شهرداری ساری منصوب کرد .


به گزارش شمال نیوز، با توجه به این‌که طبق قانون سرپرست تنها سه ماه می‌تواند اداره‌کننده شهرداری باشد، امروز و پس از گذشت مدت زمان قانونی، جواد طالبی شهردار جدید ساری معرفی شد.

جواد طالبی از مدیران با سابقه شهرداری ساری است که طی چند سال اخیر مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان را عهده‌دار بود .

   
طالبی که سابقه مدیریت در سازمان های مهم و بزرگ شهرداری ساری را در ادوار و مدیریتی مختلف دارد با ماموریتی دشورا در شهرداری ساری روبروست .

از نظر منابع مأموریت جدید جواد طالبی  مأموریتی آسان نیست و وی با گره‌های کور بسیاری در مدیریت جدید خود مواجه خواهد شد که بخش عمده آن به کاهش شدید منابع درآمدی مرکز استان و راکد ماندن بسیاری از پروژه‌های عمرانی در دوره شهرداری عباس رجبی و سرپرستی حمید رضا مرادی است.

امیدواریم برعکس « حمید رضا مرادی » که هیچ نظارتی را از جانب شورا یا استانداری بالای سر خود احساس نمی‌کرد و در این سه‌ماهه جز چند انتصاب سیاسی و مورد نظر برخی صاحبان نفوذ  و چند کلنگ زنی نمایشی ، گامی برنداشت، جواد طالبی به کمک تجربه و ارتباطات خود، منابع مالی و اعتباری جدیدی برای شهر تعریف کند و  کارهای برزمین مانده ازجمله برخی پروژه‌های حیاتی مانند «پل تا پل»، «روگذر سه راه جویبار» و محورهایی که در سال‌های اخیر به شهر ملحق شدند مانند «قطعه اول جاده گلما از پل تجن تا پل شهید بهرامی در کمربندی جدید» که در شمار محورهای مرگ‌آور در داخل حریم شهری مرکز استان است و سایر موارد ضروری را شناسایی و عملیات عمرانی را در این مناطق به اجرا درآورد.

شهردار ساری می‌داند مرکز استان کارهای برزمین مانده زیادی دارد اما موانع بسیاری نیز بر مسیر انجام این کارها وجود دارد که با تعامل و همکاری همه جناح‌ها و گروه‌ها و استفاده هوشمندانه از ظرفیت‌های کشوری می‌تواند برداشته شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.