.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مرادی: شهرداری ساری با بودجه فعلی قابلیت اجرای پروژه‌های عمرانی را ندارد/ منتفی شدن تیم داری شهرداری ساری
سرپرست شهرداری ساری گفت: میزان اعتبارات جاری شهرداری ساری بیشتر از اعتبارات عمرانی بوده و با این اعتبارات امکان اجرایی کردن پروژه‌های عمرانی را نداریم.

به گزارش شمال نیوز، حمیدرضا مرادی درباره روند کند شدن پروژه‌های شهرداری ساری، اظهار کرد: از سال ۹۹ نزدیک ۵۳۰ میلیارد تومان بودجه در اختیار داریم که حدود ۴۳۵ میلیارد تومان آن بودجه جاری که باید حقوق و دستمزد پرداخت کنیم.

 

وی گفت: نزدیک ۵۰۰ میلیارد تومان از بودجه شهرداری ساری تحت با بودجه جاری مصرف می‌شود و تنها ۳۰ میلیارد پروژه عمرانی در اختیار داریم.

 

سرپرست شهرداری ساری افزود: از مبلغ باقی‌ مانده شهرداری باید نسبت به تامین هزینه‌های رنگ آمیزی، حمل زباله و سایر موارد اقدام کنیم.

 

وی یادآور شد: به طور کلی بودجه شهرداری ساری قابلیت اجرای فعالیت‌های عمرانی ندارد، سعی کردیم در سال جاری این فضا را تا حدودی تعدیل کنیم و اقدامات عمرانی را تقویت کنیم.

 

مرادی با اشاره به کلنگ‌‌زنی‌ها جدیدی شهرداری ساری، گفت: اجرای فاز اول پل تا پل هم در دستور کار قرار گرفته است.

 

وی درباره مطرح شدن تیمداری شهرداری ساری اظهار کرد: در حال حاضر به دلیل مشکلات مالی سنگین بنای ورود به این موضوع نداریم و منع قانونی‌هم در این زمینه داریم.

 

سرپرست شهرداری ساری در ارتباط با وضعیت توقف پل تا پل،افزود: نزدیک هزار و ۳۰۰ متر از مسیر بازگشایی شده و بلواربندی فاز اول در برنامه کاری قرار گرفته برای ادامه فاز دوم و تملک اراضی به دلیل افزایش قیمت زمین اقدام خاصی نمی‌توانیم انجام دهیم و به دنبال دریافت و جذب بودجه دولتی هستیم.

 

به گزارش فارس، پروژه پل تا پل شاید یکی از قدیمی‌ترین پروژه‌های شهرداری ساری باشد.

 

عملیات اجرایی این پروژه از دوران مدیریت سیدعلی حجازی در شهرداری ساری آغاز در دوران مدیریت مهدی عبوری ادامه پیدا کرد حتی مهدی عبوری شهردار سابق در مقطعی نسبت به نسبت تابلو روز شمار برای بهره‌برداری این پروژه نصب کرده بود.

 

پس از اتمام دوران مدیریت عبوری و آغاز به کار فعالیت شهرداران دیگر در ساری به صورت کلی این پروژه متوقف شده بود.

 

عباس رجبی شهردار سابق ساری حتی در مقعطی زمان قطعی بهره‌برداری این پروژه را ۲۲ بهمن سال ۹۹ اعلام کرده بود.

 

استاندار مازندران هم در تاریخ پنجم مرداد ماه سال ۹۹ برای کلنگ‌زنی فاز دوم این پروژه حضور پیدا کرد و در جمع رسانه‌ها اعلام کرد بود؛ با اتمام این پروژه مسیر جدیدی برای عبور و مرور شهروندان ساروی ایجاد می‌شود، منابع کار با پیگیری‌های شهرداری تأمین شد و استانداری مازندران برای تکمیل و اتمام این پروژه تا دهه فجر پای کار خواهد بود.

 

در همان مقطع میزان اعتبار مورد نیاز برای اجرای این پروژه حدود ۱۰۰ میلیارد تومان اعلام شده بود./فارس

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.236 seconds.