.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ضرورت جلوگیری از تجاوز به اراضی ملی مازندران
رئیس کل دادگستری مازندران با بیان اینکه اقتصاد استان به زمین و کشاورزی وابسته است، بر ضرورت جلوگیری از تجاوز به اراضی ملی تاکید کرد.

به گزارش شمال نیوز،  حجت الاسلام صادق اکبری در جلسه شورای حفظ بیت المال استان از نظارت دقیق و موشکافانه بر عملکرد دستگاه‌های مجری در حفظ اراضی ملی و تغییر غیرمجاز کاربری خبر داد و مسئله حفظ و جلوگیری از تجاوز به اراضی ملی در استان مازندران را بسیار ضروری و با اهمیت برشمرد.

 

و گفت: بخش مهمی از اقتصاد استان چه در بخش کشاورزی، صنعت، گردشگری و محیط زیست به زمین وابسته بوده و استان مازندران از این حیث جزو مناطق بسیار با ارزش کشور تلقی می‌شود.

 

رئیس شورای حفظ حقوق بیت المال استان نگاه جناحی و بخشی نگری در حوزه اراضی را مردود دانسته و تأکید کرد: مسئولین و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید دغدغه مند به این موضوع نگریسته و این اراضی را همچون اشخاصی که مالک زمین بوده و تعلق فراوانی به این نعمت باارزش داشته بنگرند وبا تمام توان و اختیارات مدیریتی به دور از نگاه منفعلانه بالاترین میزان حساسیت را در پایین‌ترین سطح تجاوز به اراضی ملی را داشته باشند.

 

رئیس کل دادگستری استان با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری به "خیانت" در خصوص اشخاصی که با سودجویی در بحث املاک واحدهای تولیدی با متروک نگه داشتن فعالیت تولیدی زمین آن را با سوداگری مورد بهره برداری خارج از تولید قرار می‌دهند؛ هرگونه تجاوز را خلاف قانون دانست و اظهار داشت: این اشخاص با واکنش شدید دستگاه قضا مواجه خواهند شد.

 

مقام ارشد قضائی استان از نظارت دقیق دبیرخانه شورای حفظ حقوق بیت المال استان بر پرونده‌های مرتبط با اراضی ملی خبر داد و تصریح کرد: پرونده‌های قضائی که توسط دستگاه‌های مرتبط مطرح گردید مورد رصد دبیرخانه قرار گرفته تا بدون هرگونه اطاله دادرسی در اولین فرصت تعیین تکلیف شود./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.137 seconds.