.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اتصال ۱۸۵۴ خانوار سوادکوهی به شبکه ملی اطلاعات
۱۸۵۴ خانوار در منطقه لاجیم شهرستان سوادکوه به شبکه ملی اطلاعات متصل می‌شوند.

به گزارش شمال نیوز، فلاح سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با اجرای پروژه فیبر نوری در منطقه لاجیم بخش زیرآب شهرستان سوادکوه ۲۳ روستا و پنج سایت تلفن همراه موجود در این مناطق ازسرویس‌های نسل سوم و چهارم ارتباطی برخوردار شده و ۱۸۵۳ خانوار این شهرستان به شبکه ملی اطلاعات متصل خواهند شد.

 

او افزود: عملیات اجرایی راه اندازی بستر فیبر نوری در قالب طرح توسعه ارتباطات روستایی در منطقه لاجیم بخش زیرآب شهرستان سوادکوه آغاز شد.

 

فلاح ضمن اشاره به ارتقاء شش سایت تلفن همراه این شهرستان در پارسال، گفت: مهمترین بخش برنامه‌های کنونی وزارت ارتباطات در شهرستان سوادکوه، اجرای بیش از ۸۰ کیلومتر پروژه فیبر نوری در دو بخش مرکز و زیرآب این شهرستان از محل هزینه‌های دولت در بخش توسعه ارتباطات روستایی می‌باشد که نزدیک به ۳۰ کیلومتر اختصاص یافته به بخش مرکزی اتمام یافته و عملیات فیبر ۵۰ کیلومتر دیگر به زودی در منطقه زیرآب آغاز خواهد شد.

 

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران با اشاره به نیازمندی همکاری دستگاه‌های اجرایی این شهرستان، افزود: تعامل و هم افزایی میان دستگاه‌های اجرایی مرتبط با پروژه‌های عمرانی در دست اقدام می‌تواند منجر به جهش تولید، افزایش بهره وری، کیفیت و ایجاد اشتغال در استان شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.124 seconds.